Про це під час брифінгу повідомив начальник головного пасажирського управління Укрзалізниці Олександр Іванько.
«Ця система передбачає введення та розвиток системи основних пунктів пересадок — «хаб-центрів» — у великих містах і на вузлових станціях для пересадки пасажирів із регіональних, приміських поїздів та автомобільного транспорту на міжрегіональні та регіональні експреси, нічні, швидкі і пасажирські потяги. Аналогічні системи широко використовуються у європейській практиці, є ефективними для залізничників, дають право вибору пасажиру і створюють можливості для розвитку інших альтернативних видів транспорту», — наголосив пан Іванько.
Новий графік курсування потягів, зокрема міжрегіональних експресів Hyundai, складений залізничниками так, щоб, користуючись пунктами пересадок, пасажири могли подорожувати протягом одного дня по всій Україні.
«Наприклад, зараз поїздом прямого сполучення зі Львова до Донецька пасажир їде 23,5 години, а з введенням електропоїздів Hyundai пасажир зможе з пересадкою у Києві дістатися зі Львова у Донецьк вдвічі швидше. Пасажири, які звикли подорожувати безпересадочними поїздами, за певний час звикнуть до нової системи організації перевезень, адже вони будуть подорожувати у комфортних міжрегіональних потягах, з більшою швидкістю і за менший час. За таким принципом працює вся Європа», — зазначив Олександр Іванько.
Основними залізничними хаб-центрами будуть центральні вокзали всіх великих міст України: Києва, Львова, Харкова, Донецька, Дніпропетровська, Луганська, Сімферополя, Одеси, Івано-Франківська, Хмельницького та інших.
Наприклад, на Донецькій залізниці основним пересадочним пунктом буде станція «Донецьк», на вокзалі якої зараз проводяться пуско-налагоджувальні роботи після реконструкції. До поїзду №70/69 Донецьк — Львів зі станції Маріуполь пасажири зможуть під’їжджати приміським електропоїздом №6118 Маріуполь — Ясиновата. До потяга №143/144 Донецьк — Санкт-Петербург зі станції Маріуполь можливий під’їзд приміським електропоїздом №6108 Маріуполь — Ясиновата.
Нагадаємо, з 27 травня буде введено у дію новий графік руху потягів на 2012/2013 рр. Не розроблено розклад 298 пар поїздів, із них 156 у внутрішньому сполученні — 125 з країнами СНД та 17 з країнами Європи.