Народні депутати 320 голосами підтримали у першому читанні законопроєкт №9206, який змінює національне законодавство у сфері реклами відповідно до норм ЄС. Про це заявила одна з ініціаторок законопроєкту, заступниця голови фракції «Слуга Народу» Євгенія Кравчук.
«Гарний приклад того, як якісний законопроєкт об‘єднує сесійну залу і робить Україну на крок ближчою до ЄС, адже з ухваленням цього закону ми виконаємо 6-й пункт вимог для набуття членства в Євросоюзі», – сказала Кравчук.
Законопроєкт передбачає заборону будь-якої реклами резидентів країни-агресора, а також заборону вміщувати в рекламі дискримінаційні твердження або зображення, які розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість.
«Також ми вилучаємо архаїчні норми та спрощуємо вимоги до реклами послуг, які надаються з використанням електронних комунікацій. Крім цього, зберігаємо у законодавстві заборону реклами тютюну, електронних пристроїв для паління, рідин до них», – пояснила заступниця голови фракції «Слуга Народу».
Зокрема, до Закону «Про рекламу» вносять такі зміни:
- запроваджено чіткі критерії для ідентифікації реклами, яка потрапляє під юрисдикцію України;
- уточнено вимоги до наявності необхідних ліцензій та дозволів на рекламовані товари та послуги;
- удосконалено регулювання соціальної реклами, наприклад, допускається показ зброї, посилання на рекламодавця, якщо це державний орган або міжнародна організація;
- спрощено правила переривання рекламою трансляції фільмів, програм новин та програм для дітей;
- збільшено до 20 % квоти реклами в аудіовізуальних медіа.
«Реклама залишиться відповідальною. І ще один крок до європейського майбутнього зроблено», – підсумувала Кравчук.