• Посилання скопійовано

Що потрібно знати українському бізнесу щодо виходу на німецький ринок?

У Німеччині нині у тренді органічні продукти, м’ясні альтернативи/вегетаріанські продукти, безалкогольні напої. Такий економічний фактор, як висока інфляція, також сильно впливає на поведінку споживачів

Що потрібно знати українському бізнесу щодо виходу на німецький ринок?

Багато українських компаній нині шукають нові можливості за кордоном. Щоб підтримати та сприяти цій експансії, Європейська Бізнес Асоціація спільно з Global Business for Ukraine провели спеціальну дискусію про особливості німецького ринку та шляхи співпраці з METRO Germany.

Під час зустрічі Жан-Себастьян Блюм, віцепрезидент з глобального постачання сухих та напівфабрикатів METRO AG, та Карстен Бартмер, керівник відділу сухих продуктів харчування METRO Germany, поділилися необхідною інформацією про німецький ринок та ключовими відомостями для потенційних постачальників METRO.

 

Поради щодо ринку

Німеччина – один з найбільш конкурентних ринків у світі, де домінують дискаунтери. Саме тому ціна та якість мають значення. Німеччина дуже орієнтована на бренд, оскільки покупці демонструють високу лояльність до своїх улюблених торгових марок. Це робить вихід на ринок нового бренду без масивної маркетингової кампанії надзвичайно складним. Вартість побудови бренду та мережі дистрибуції на німецькому ринку з нуля може становити до 10 млн євро та зайняти 3-5 років. Тому якщо у вас немає якогось специфічного або нішевого продукту, можливо, простіше вийти на ринок у співпраці з роздрібною або оптовою мережею, яка виробляє продукцію для своїх приватних торгових марок.

У Німеччині нині у тренді органічні продукти, м’ясні альтернативи/вегетаріанські продукти, безалкогольні напої. Такий економічний фактор, як висока інфляція, також сильно впливає на поведінку споживачів. Спостерігається перехід на дешевші продукти, зростає популярність приватних торгових марок, а також величезне збільшення обсягів продукції бюджетного сегменту. Останнім часом великі дорогі бренди зменшили обсяги, але зросли в ціні.

Під час переговорів з німецькими партнерами важливо бути відвертими та чіткими. Робити те, що говориш, і говорити те, що робиш. Також рекомендується мати лише одну контактну особу як представника компанії під час спілкування з німецькими партнерами.

 

Співпраця з METRO

METRO шукає галузевих партнерів, які можуть постачати свої бренди на полиці або виробляти продукцію для етикеток METRO в Німеччині та інших країнах ЄС. Ціна та якість мають вирішальне значення для METRO. Вимоги до постачальників є такими.

Для постачальників непродовольчих товарів:

  • Постачальник повинен мати чинний сертифікат BSCI.
  • Постачальник повинен мати чинний сертифікат ISO 9001:2015 або бути готовим пройти внутрішню сертифікацію METRO.
  • Постачальник повинен бути готовий виробляти продукцію під власними торговими марками METRO.
  • Продукція постачальника повинна відповідати вимогам ЄС щодо якості та безпеки.

Для постачальників продуктів харчування:

  • Продукти повинні відповідати вимогам HoReCa.
  • Постачальники повинні бути сертифіковані IFS або BRC (раптові перевірки).
  • Постачальники повинні бути сертифіковані BSCI (соціальна відповідальність).
  • Постачальники повинні мати представництво у країні ЄС.
  • Постачальники повинні мати досвід експорту до ЄС.

Раз на рік METRO оголошує тендер на різні категорії товарів, до участі в якому запрошуються зацікавлені постачальники. Усі тендерні процеси проводяться онлайн і супроводжуються презентацією бізнесу та продукції для команди закупівельників METRO, перевіркою якості та відповідності вимогам.

Для оптової торгівлі 100% наявність товару є пріоритетом номер один. Саме тому для METRO важливо мати надійного постачальника, який може виконати всі зобов’язання та підтримувати незмінну якість продукції.

Оскільки в ЄС досить суворі правила безпеки харчових продуктів, METRO проводить дуже ретельну перевірку документації, включаючи те, хто стоїть за компанією. Наприклад, компанії, зареєстровані в офшорних юрисдикціях, до співпраці не допускаються. Для продукції під брендом застосовується відповідальність постачальника, для приватного рівня – спільна відповідальність.

Ми дякуємо нашим спікерам за їхній час та експертизу. Сподіваємось, ці поради будуть корисними для тих українських компаній, які цікавляться німецьким ринком, і нові можливості будуть реалізовані!

Джерело: Європейська Бізнес Асоціація

Рубрика: Суспільство і життя/Економіка

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Економіка»