Железняк у своєму Телеграм-каналі навів головні тези з тексту Меморандуму на 2024 рік.
Він містить перезапуск БЕБ (структурний маяк #23) з дедлайном до кінця червня 2024 року по попередньому Меморандуму.
Також цей тексту Меморандуму містить й інші старі маяки. Але ним же встановлено нові.
СТАРІ МАЯКИ:
Дедлайн для апдейту програми кредитів «5-7-9» перенесли на кінець березня 2024 р. І ще один бенчмарк з оздоровлення банківського сектору перенесли з кінця березня на кінець грудня 2024 р. Ще 4 маяки у процесі виконання.
НОВІ МАЯКИ, окрім БЕБ:
До лютого 2024 р.:
#22 На найближчу переспективу додалася лише одна умова: знайти джерела для збільшення власних надходжень бюджету 2024 на 0,5% ВВП мінімум за потреби. Це десь +38 млрд грн.
До кінця березня 2024 р.:
#32 Внести зміни до процесуального кодексу щодо розгляду справ у першій інстанції одним антикорупційним суддею або колегією з трьох антикорупційних суддів.
До кінця червня 2024 р.:
#23 Перезавантаження БЕБ .
#31 Зовнішній аудит фінстану компаній центрального теплопостачання, відокремлення боргів до і після лютого 2022 р.
До кінця липня 2024 р.:
#25 Провести аудит податкових пільг та втрат від них для дизайну реформи.
#34 Прийняти закон, який запустить новий суд для розгляду адмінсправ проти держорганів (НБУ, НАБУ, НАЗК).
До кінця серпня 2024:
#35 Розробити політику державної власності держпідприємств, дивідендну політику та стратегію приватизації.
До кінця вересня 2024 р.:
#28 Визначити найбільш постраждалі від війни держкомпанії та оцінити фіскальні та квазі-фіскальні ризики.
#33 Завершити зовнішній аудит ефективності НАБУ за участі трьох незалежних експертів з міжнародним досвідом та опублікувати його звіт.
До кінця жовтня 2024 р.:
#27 Діагностика процесу підготовки середньострокового бюджету для посилення стратегічного підходу до бюджету.
До кінця грудня 2024 р.:
#29 Прийняти постанову КМУ з планом дій та таймлайном, які встановлять чіткий зв’язок між середньостроковим бюджетним плануванням та капітальними видатками, а також визначать Мінфін відповідальним за нагляд.
І ще додався один перманентний структурний маяк про те, що всі банки у мажоритарній власності держави лишаються в управлінні Мінфіну. А всі націоналізовані несистемні банки передати Фонду гарантування вкладів. Загалом ситуація по всім 35-ти structural benchmarks: 13 - виконані вчасно, 4 - виконані зі зривом дедлайнів, 2 - перенесено строк, 4 - у процесі виконання, 12 - нові.
Читайте також:
Що включатиме нацстратегія доходів за новим меморандумом з МВФ?