• Посилання скопійовано

Через збільшення вартості посилок для бізнесу до 1000 євро їх оформлення через Укрпошту буде безкоштовним

Як тільки КМУ оновить постанови щодо збільшення порогу вартості товарів, які пересилаються ФОПами та юрособами за межі України, до 1000 євро, оформлення таких посилок на сайті «Укрпошти» стане безкоштовним

Через збільшення вартості посилок для бізнесу до 1000 євро їх оформлення через Укрпошту буде безкоштовним

Delo.ua розповідає, що після того як Кабінет Міністрів оновить постанови щодо збільшення порогу вартості товарів, які пересилаються ФОПами та юрособами за межі України, до 1000 євро, підприємці отримають можливість оформлювати такі посилки на сайті «Укрпошти» безкоштовно.

Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

Він нагадав, що минулого тижня Верховна Рада прийняла у другому читанні закон №9456, де врегулювала питання підняття порогу вартості товарів, які пересилаються ФОПами та підприємствами за межі України.

«Ми, звісно, долучились своїми скромними зусиллями до цього закону і спільно з депутатами зробили гарну новину для малих виробників, що торгують за кордон через власний сайт чи маркетплейс типу Etsy, Amazon, eBay чи Shopify», – розповів Смілянський.

Він пояснив, що як тільки Кабмін оновить постанови (2-3 місяця), всі юридичні особи зможуть абсолютно офіційно оформити посилки за 1-2 хвилини на сайті «Укрпошти».

«Без будь-яких зайвих формальностей, самостійно, без брокера та абсолютно безкоштовно. А ще – відправити свій товар через "Укрпошту" у будь-яке з 660 000 відділень у 192 країнах по всьому світу», – йдеться в його повідомленні.

Раніше, за його словами, процес для ФОПів та юросіб відбувався так: якщо вартість товару + доставка разом становили понад 150 євро, то починалися складні бюрократичні дії – оформлення було можливе лише через подання вантажної митної декларації, в окремій митній системі, до якої без брокера – ні доступу, ні розуміння, як це зробити правильно. Оформлення однієї такої декларації у середньому коштувало 1 500 – 2 500 гривень.

«І скільки потенційних міжнародних підприємців ми втрачали лише на цьому?», – зазначає Смілянський.

Він пояснив, що єдиний шлях, як цьому можна було запобігти – відправлення окремих посилок, що, звісно, не додавало щастя ані продавцям, ані отримувачам.

«Хоч ми та інші відправники заробляли на кількості, проте це знижувало привабливість українських виробників в ціновій категорії на міжнародних майданчиках», – зауважив він.

Разом з тим, як пояснив гендиректор «Укрпошти», навіть якщо компанія трохи втратить у короткостроковій перспективі, її клієнти будуть щасливими, а отже, з часом їх буде ще більше.

Джерело: Діло

Рубрика: Суспільство і життя/Економіка

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Економіка»