Укрзалізниця розповідає, що до єдиного цифрового вікна для роботи клієнтів з вантажних перевезень «е.Портал УЗ-Карго» вже приєдналося приблизно 2 тисячі замовників послуг та 5 тисяч користувачів. З 1 липня Укрзалізниця припиняє роботу системи «АС Клієнт УЗ», яка використовувалася вантажовласниками з 2011 року і дотепер.
«е.Портал УЗ-Карго» – більш сучасна та зручна альтернатива програмного продукту «АС Клієнт УЗ». Тут користувачі мають доступ до електронних сервісів для організації перевезень вантажів, можуть отримувати інші послуги, пов’язані з ними, а також інформацію про події та зміни.
Також «е.Портал УЗ-Карго» надає можливість проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, погодження замовлень на перевезення та інші супутні послуги, обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, у тому числі при вирішенні спірних питань, що виникли у процесі виконання перевезення та проведення розрахунків за них.
Окрім цього, «е.Портал УЗ-Карго» має сучасні засоби захисту інформації від несанкціонованих втручань у роботу системи та інших спроб зламу. При цьому АТ «Укрзалізниця» постійно проводить роботу з удосконалення роботи системи, і в подальшому нові електронні сервіси, пов’язані з вантажними перевезеннями, розміщуватимуться у системі «е.Портал УЗ-Карго».
Інші сервіси, зокрема АРМ Вантажовідправника, і робота у власних системах користувачів послуг через сервер модуля узгодження працюватимуть і надалі.
Довідково
Для коректної роботи особистого кабінету необхідно відкривати кабінет в одному з браузерів:
- Google Chrome версії не нижче 113.0.5672.64;
- Microsoft Edge версії не нижче 112.0.1722.68;
- Mozilla Firefox версії не нижче 112.0.2.
Ознайомитись із системою «е.Портал УЗ-Карго» та підключитися до неї можна за посиланням.
Інформацію щодо вантажних перевезень можна отримати за телефоном служби підтримки «е.Портал УЗ-Карго» щодня з 08:00 до 20:00 за тел.: +38 (044) 4652222.