Як пояснюють у Мінфіні, це означає, що відтепер для реєстрації розрахунків можна буде використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші засоби комунікації.
Окрім того, напрацьовано проект Постанови, який вносить зміни до Порядку технічного обслуговування та ремонту РРО. Цей документ:
по-перше, запроваджує механізм обміну інформацією в електронному вигляді при введенні в експлуатацію, технічному обслуговуванні та ремонті РРО через центри сервісного обслуговування;
по-друге, удосконалює порядок технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, що створить передумови для врегулювання взаємовідносин між підприємцями і центрами сервісного обслуговування;
по-третє, покращує процес обміну інформацією між територіальними органами ДФС і центрами сервісного обслуговування при введенні РРО в експлуатацію та подальшому їх обслуговуванні.
Також Мінфіном напрацьовано проект наказу, що:
1) спрощує реєстрацію РРО та порядок введення в експлуатацію;
2) запроваджує ведення книги обліку розрахункових операцій (КОРО) в електронному вигляді (звільняє підприємців від щоденного вклеювання фіскальних звітних чеків). Це тимчасовий але дієвий крок - остаточно скасувати необхідність ведення книги планується через зміни до закону;
3) запроваджує механізм обміну інформацією в електронному вигляді при реєстрації та застосуванні РРО, який зменшить час та кошти підприємців при реєстрації та використанні РРО.
Нагадаємо також, що на початку квітня Мінфін презентував для публічного обговорення законопроект щодо створення умов для дистанційної торгівлі та детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг, який підвищить прозорість розрахунків та усуне прогалини у правовому регулюванні у сфері застосування РРО.