• Посилання скопійовано

Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду – Гройсман

Кабмін виступає за суттєве спрощення застосування РРО, оскільки це дозволить не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею

Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду – Гройсман

 Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з представниками бізнесу та профільних асоціацій, присвячену питанням спрощення застосування РРО.

Він нагадав, що ідея такого спрощення виникла під час написання закону захисту прав бізнесу «маски-шоу-стоп». «Тоді ж ми говорили і про те, що треба боротися з сірим бізнесом і захистити права споживачів. Це (ефективне використання РРО) також боротьба з контрабандою, - зазначив Глава Уряду. - Принципово важливо, аби в країні був порядок і всі чесно платили податки».

Учасники наради погодилися, що нинішня схема застосування реєстраторів – занадто складна. Так, виконуючий обов'язки Голови ДФС України Мирослав Продан повідомив, що на сьогодні вартість ПО для реєстраторів становить від 4 до 20 тис грн., а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють в касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникають будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формує великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність діючій системі. Ключові відмінності:

  • онлайн реєстрація через телефон або планшет,
  • відсутність підтверджуючих документів,
  • відсутність абонентської плати;
  • використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків.

Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Як наголосив керівник ДФС, запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами.

Представники бізнесу високо оцінили інновацію. «Доволі прогресивна система. Фіскалізація економіки потрібна – це буде кроком до знищення контрабанди та сірого імпорту. Білий бізнес дає цій системі зелене світло», - сказала виконавчий директор Європейської Бізнес-Асоціації Ганна Дерев’янко.

Сторони дійшли згоди, що нова система, в разі її остаточного схвалення, може бути запущена в пілотному режимі протягом найближчих трьох місяців.

Своєю чергою, в ДРСУ додали, що найважливіше у цьому всьому, що така ініціатива не є примусовою, а є способом заохочення до прозорості у процесі реєстрації розрахункових операцій. Перехід відбуватиметься добровільно. На наступному засіданні Уряду для запуску цієї системи будуть прийняті необхідні зміни до проектів Постанов Кабінет Міністрів України.

Наразі у Державній регуляторній службі України працюють над аналітичними матеріалами, які допоможуть запровадити таку ініціативу.

***

Читайте також: 

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»