• Посилання скопійовано

Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду – Гройсман

Кабмін виступає за суттєве спрощення застосування РРО, оскільки це дозволить не тільки зняти додаткові фінансові та часові навантаження на бізнес, а й зробити важливий крок в боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею

Спрощення застосування РРО скоротить витрати підприємців і дозволить побороти контрабанду – Гройсман

 Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час зустрічі з представниками бізнесу та профільних асоціацій, присвячену питанням спрощення застосування РРО.

Він нагадав, що ідея такого спрощення виникла під час написання закону захисту прав бізнесу «маски-шоу-стоп». «Тоді ж ми говорили і про те, що треба боротися з сірим бізнесом і захистити права споживачів. Це (ефективне використання РРО) також боротьба з контрабандою, - зазначив Глава Уряду. - Принципово важливо, аби в країні був порядок і всі чесно платили податки».

Учасники наради погодилися, що нинішня схема застосування реєстраторів – занадто складна. Так, виконуючий обов'язки Голови ДФС України Мирослав Продан повідомив, що на сьогодні вартість ПО для реєстраторів становить від 4 до 20 тис грн., а щомісячне обслуговування – не менше 200 грн. Підтвердження операції – паперовий чек, який досі вклеюють в касові книги. При цьому потрібні численні заяви, додатки і документи і не менше 5 днів часу на оформлення звітів. Не дивно, що за таких умов підприємці нерідко уникають будь-яких реєстрацій, а отже сплати податків та зборів. Така ситуація, наголошували підприємці, формує великий дисбаланс між білим та сірим бізнесом.

Нова пропозиція ДФС і Уряду – повна протилежність діючій системі. Ключові відмінності:

  • онлайн реєстрація через телефон або планшет,
  • відсутність підтверджуючих документів,
  • відсутність абонентської плати;
  • використання електронного чеку з QR-кодом, який буде автоматично вноситися в реєстр, доступний в електронному кабінеті платника податків.

Для обробки даних ДФС планує використовувати два незалежні дата-центри, а ПО для них забезпечити за рахунок економії коштів по інших проектах завдяки використанню системи ProZorro.

Як наголосив керівник ДФС, запропонована система застосування РРО легко інтегрується з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами.

Представники бізнесу високо оцінили інновацію. «Доволі прогресивна система. Фіскалізація економіки потрібна – це буде кроком до знищення контрабанди та сірого імпорту. Білий бізнес дає цій системі зелене світло», - сказала виконавчий директор Європейської Бізнес-Асоціації Ганна Дерев’янко.

Сторони дійшли згоди, що нова система, в разі її остаточного схвалення, може бути запущена в пілотному режимі протягом найближчих трьох місяців.

Своєю чергою, в ДРСУ додали, що найважливіше у цьому всьому, що така ініціатива не є примусовою, а є способом заохочення до прозорості у процесі реєстрації розрахункових операцій. Перехід відбуватиметься добровільно. На наступному засіданні Уряду для запуску цієї системи будуть прийняті необхідні зміни до проектів Постанов Кабінет Міністрів України.

Наразі у Державній регуляторній службі України працюють над аналітичними матеріалами, які допоможуть запровадити таку ініціативу.

***

Читайте також: 

Джерело: Урядовий портал

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Готівковий обіг та каса»

  • Створили чек на ПРРО після робочого часу: чи буде це порушенням?
    Час видачі фіскального чека може не збігатися з робочим графіком ФОПа. ДПС не контролює відповідність часу чека розкладу роботи. Її цікавить дотримання техвимог до ПРРО. Головне – не забувати закривати зміну до опівночі та фіксувати всі розрахунки через ПРРО
    06.06.202536
  • На які терміни видаються готівкові кошти під звіт?
    Готівка видається під звіт: на закупівлю с/г продукції та вторсировини — до 10 роб. днів; на закупівлю брухту чорних і кольорових металів — до 30 роб. днів; на інші госппотреби — до 2 роб. днів, включаючи день видачі
    06.06.202569
  • Таксі без касового чека: коли штрафують, а коли — ні?
    Чому РРО для ФОПів-таксі є обов’язковим, як обрати між класичним касовим апаратом і програмним РРО та які фінансові наслідки чекають на порушників? Розуміння цих аспектів допоможе уникнути штрафів до 150 % від вартості послуг та вести бізнес прозоро й законно
    06.06.2025717
  • Як подати реєстраційну заяву за ф. № 1-ПРРО для реєстрації ПРРО для філії?
    Локальний номер ПРРО становить числовий номер, він є унікальним серед номерів, що присвоюються СГ у довільному порядку ПРРО для його реєстрації та застосування у відповідній господарській одиниці
    05.06.202518
  • Як заповнювати фіскальний чек при оплаті сертифікатом?
    У фіскальному чеку у рядку 18 слід відображати форму оплати «БЕЗГОТІВКОВА», а у рядку 19 – «Сертифікат», при цьому сертифікат є окремим засобом оплати, номінал якого не обов’язково має відповідати загальній вартості товару
    05.06.202543