27 лютого 2019 року відбулася робоча зустріч з розгляду проблемних питань застосування РРО при здійсненні продажу лікарських засобів та виробів медичного призначення. Про це йдеться на сайті Ніни Южаніної.
Також опубліковано три листи Комітету ВРУ з питань податкової та митної політики:
1. До Мінфіну (лист від 28.02.2019 р. №04-27/10-192 (41036)). У ньому Комітет просить розглянути можливість компенсації ФОП вартості придбаних РРО, в тому числі за рахунок зарахування таких коштів в рахунок сплати податків такими особами.
2. До Мінекономрозвитку (лист від 28.02.2019 р. №04-27/10-190 (41018)). У листі запропоновано при розрахунку обсягу доходу для застосування РРО врахувати, що суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю медичними і фармацевтичними товарами на території села, має щонайменше двох-трьох найманих працівників, сплачує оренду та житлово-комунальні послуги за приміщення аптеки, при цьому торгівельна націнка в середньому дорівнює 20%. Крім того, оскільки втрати постійно зростають з незалежних від суб’єкта господарювання причин (в тому числі через підвищення мінімальної зарплати), пропонується річний обсяг розрахункових операцій встановити виходячи з кількості мінімальних заробітних плат, встановлених на початок року.
3. До ДФС (лист від 28.02.2019 р. №04-27/10-191 (41026)). У ньому зазначено, що враховуючи стислі терміни набрання чинності Законом №2628-VІІІ, повторні перевірки таких осіб щодо порядку здійснення розрахункових операцій просять проводити не раніше спливу трьох місяців з дати завершення попередньої перевірки, якою було виявлено незастосування РРО або розрахункової книжки відповідно.