Податківці у ІПК від 25.07.2019 №3481/6/99-99-14-05-01-15/ІПК нагадали, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зокрема зобов’язані друкувати або створювати в електронній формі на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років (п. 10 ст. 3 Закону про РРО).
При цьому, відповідно до визначення, що наведено у ст. 3 Закону про РРО контрольна стрічка - копії розрахункових документів послідовно сформованих реєстратором розрахункових операцій, що надруковані або створені в електронній формі таким реєстратором, а також копії фіскальних звітних чеків у разі створення контрольної стрічки в електронній формі.
Отже, в залежності від моделі РРО суб’єкти господарювання зобов’язані друкувати або створювати в електронній формі контрольну стрічку і зберігати її протягом 3 років.
Яка відповідальність очікує у разі відсутності контрольної стрічки?
У випадку, якщо контрольну стрічку не надруковано (або не створено в електронній формі) на РРО, до суб’єкта господарювання застосовуються фінансові санкції передбачені п. 3 ст. 17 Закону про РРО у розмірі 10 н. м. д. г. (170 грн).
Зверніть увагу, якщо контрольну стрічку не було надруковано через вихід з ладу РРО, то фінансові санкції не застосовуються (про це ми писали тут).
***
Читайте також: Втратили Z-звіт: які наслідки?