Програмні РРО мають недоліки, які дозволяють уникати фіскалізації під час проведення розрахунків та призводять до зменшення надходжень до бюджету.
Це стало відомо з повідомлення Мінфіну про зустріч із представниками компаній – виробників ПРРО.
Про це вказала Южаніна у своєму Телеграм-каналі.
«Учасників зустрічі було поінформовано про те, що за результатами науково-технічної експертизи було встановлено певні недоліки в роботі ПРРО, а також про те, що Мінфіном створено Міжвідомчу робочу групу, яка напрацьовуватиме заходи, спрямовані на вирішення цих питань», – зауважила вона.
Також учасникам було запропоновано надати свої пропозиції для вирішення існуючих проблем у роботі ПРРО для їх подальшого розгляду.
Нардеп у пості підкреслила, що ще у червні 2023 року проблематика захисту інформації при використанні програмних реєстраторів розрахункових операцій обговорювалась під час розгляду проєкту №8401 (Закон №3219 про відновлення перевірок, який набрав чинності з 01.08.2023), а саме – щодо необхідності внесення змін до Закону про РРО в частині посилення вимог до програмних РРО щодо забезпечення унеможливлення спотворення чи знищення даних електронних розрахункових документів, створених програмними РРО в режимі офлайн.
Цим законом Кабміну було надано доручення до 1 лютого 2024 року внести необхідні зміни до законодавства. Але поки що жодних змін не відбулося.