Зі слів керівника проекту Яніни Устименко, проект покликаний надати середньому й малому бізнесу канал збуту, у якому товар не губитиметься на тлі інших новин. Водночас продавця буде легко знайти завдяки функції підписки.
Проект вдало поєднав особливості соцмережі й торговельного майданчика.
Наявність профілю з інформацією про себе й товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися й стрічку новин — усі ці прикмети Smarty взяла від формату соціальної мережі. Від торговельного майданчика проекту дістався кошик і можливість відслідковувати статус товару.
Поки що у соцмережі на продаж виставлено 42 товари, зареєстрований 41 користувач. Але з часом розробники сподіваються, що це число сягне мільйонної позначки.
«Поки що соцмережа ніяк не заробляє. Реєстрація в Smarty безкоштовна. Комісії за продаж товару немає. Зароблятиме проект за принципом маркетплейсів — на просуванні товарів і продавців усередині майданчика. Але для цього потрібно набрати велику кількість учасників. У розробку проекту творці вклали вже кілька тисяч доларів», — йдеться у повідомленні.
Важливо, що проект планують виводити на європейський ринок, щоб українські виробники могли продавати товари за кордон.