Нагадаємо, Уряд підтримав реалізацію протягом 2021—2022 років експериментального проєкту щодо спрощення умов для започаткування та провадження підприємницької діяльності шляхом отримання комплексної електронної публічної послуги "е-Підприємець". Про це коротко ми розповідали тут.
Тепер же з'явився й сам текст постанови КМУ від 04.08.2021 р. №808. У ньому викладено перелік послуг (загалом їх 24), які надаватимуться через систему "е-Підприємець". А також затверджено Порядок надання комплексної електронної публічної послуги "е-Підприємець". Постанова №808 почала діяти з 7 серпня через опублікування в "Урядовому кур'єрі" від 07.08.2021 №152.
Крім того, у постанові зауважено, що:
- фізичні та юридичні особи добровільно приймають рішення щодо участі в експериментальному проєкті щодо спрощення умов для започаткування та провадження підприємницької діяльності шляхом отримання комплексної електронної публічної послуги "е-Підприємець";
- реалізація експериментального проєкту не впливає на можливість отримання фізичними та юридичними особами зазначених нище послуг в альтернативному порядку, передбаченому законодавством.
Які послуги надаватимуться через систему "е-Підприємець"?
Згідно з постановою, "е-Підприємець" складатиметься з:
- державної реєстрації фізичної особи підприємця;
- державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
- державної реєстрації створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
- державної реєстрації переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту;
- подання повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка;
- реєстрації платником єдиного податку;
- реєстрації платником податку на додану вартість;
- видачі ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями;
- видачі ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами;
- видачі ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями;
- видачі ліцензії на право оптової торгівлі тютюновими виробами;
- видачі ліцензії на оптову торгівлю пальним (за відсутності місць оптової торгівлі пальним);
- видачі ліцензії на зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки);
- видачі ліцензії на оптову торгівлю рідинами, що використовуються в електронних сигаретах;
- видачі ліцензії на роздрібну торгівлю рідинами, що використовуються в електронних сигаретах;
- видачі довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання;
- реєстрації реєстратора розрахункових операцій та програмного реєстратора розрахункових операцій, а також пошуку фіскального чека;
- повідомлення про прийняття працівника (працівників) на роботу;
- реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки;
- подання інформації про попит на робочу силу (вакансії);
- державної реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
- реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
- видачі дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- відкриття банківського рахунка.
Перелік послуг, що входять до складу комплексної електронної публічної послуги "е-Підприємець", може бути збільшений або зменшений протягом строку реалізації експериментального проєкту відповідно до рішення Міністерства цифрової трансформації та Міністерства економіки з урахуванням пропозицій центральних органів виконавчої влади.
У межах реалізації зазначеного експериментального проєкту послуги надаватимуться через Єдиний державний вебпортал електронних послуг та вводяться з урахуванням готовності його програмних та технічних засобів.
Порядок надання комплексної публічної послуги "е-Підприємець"
Комплексна електронна публічна послуга надаватиметься за бажанням особи, яка має намір започаткувати та/або провадити підприємницьку діяльність на підставі поданого в електронній формі запиту (заяви).
Надання комплексної електронної публічної послуги здійснюється на підставі:
- одного запиту (заяви) заявника, сформованого за допомогою програмних засобів Порталу Дія,
- і документів та/або відомостей, необхідних для надання публічних послуг, що входять до складу такої комплексної електронної публічної послуги, за умови застосування заявником кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.
Портал Дія забезпечуватиме можливість вибору заявником публічних послуг, які він бажає одержати у складі комплексної електронної публічної послуги.
Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві, нестиме заявник, якщо інше не встановлено судом.
Оплата адміністративного збору за отримання електронних публічних послуг здійснюватиметься за допомогою програмних засобів Порталу Дія під час формування заяви.
Інформування заявника про результати надання публічних послуг здійснюватиме держорган, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою засобів телефонного, електронного (в тому числі засобами Порталу Дія) або поштового зв’язку.
У разі коли за результатами надання публічних послуг передбачено видачу документа, такий документ може бути отриманий за вибором заявника у відповідного державного органу, який надавав таку публічну послугу, або не пізніше наступного робочого дня з дня надання публічної послуги надісланий заявникові рекомендованим листом за рахунок заявника.
Публічна послуга з відкриття банківського рахунка надається у складі комплексної електронної публічної послуги банківськими установами, що мають дійсний укладений договір з Мінцифри щодо надання такої послуги з використанням Порталу Дія.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!