• Посилання скопійовано

Рада не стала обмежувати рекламу

Рекламні паузи і блоки на українському телебаченні залишаться без таймера

Український парламент на вечірньому пленарному засіданні у четвер, 15 березня, не підтримав законопроект, що передбачає обов’язкове інформування телеглядачів про тривалість рекламного блоку або про те, скільки часу залишилося до відновлення трансляції фільму або телепередачі.

Відповідний документ підтримали лише 189 парламентаріїв. Під час обговорення думки народних депутатів розділилися. Зокрема, висловлювалася думка про необхідність надати телеглядачеві вибір: чи дивитися йому «саги про прокладки», чи використовувати час трансляції реклами на щось інше.

Проте переміг інший погляд — телеканалам буде технічно складно впровадити таймери у рекламні паузи, це призведе до додаткових витрат, а в деяких випадках є неможливим з технічних причин. Що і відобразилося на результатах голосування.

Лілія Фоменко

 

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»