Український парламент на вечірньому пленарному засіданні у четвер, 15 березня, не підтримав законопроект, що передбачає обов’язкове інформування телеглядачів про тривалість рекламного блоку або про те, скільки часу залишилося до відновлення трансляції фільму або телепередачі.
Відповідний документ підтримали лише 189 парламентаріїв. Під час обговорення думки народних депутатів розділилися. Зокрема, висловлювалася думка про необхідність надати телеглядачеві вибір: чи дивитися йому «саги про прокладки», чи використовувати час трансляції реклами на щось інше.
Проте переміг інший погляд — телеканалам буде технічно складно впровадити таймери у рекламні паузи, це призведе до додаткових витрат, а в деяких випадках є неможливим з технічних причин. Що і відобразилося на результатах голосування.
Лілія Фоменко