• Посилання скопійовано

Яким буде прожитковий мінімум у 2019 році? Зареєстровано проект бюджетної політики

У Верховній Раді зареєстровано проект Основних напрямків бюджетної політики на 2019-2021 роки. Зокрема, планується встановити прожитковий мінімум з 1 січня 2019 року у розмірі 1921 грн

Яким буде прожитковий мінімум у 2019 році? Зареєстровано проект бюджетної політики

16 травня 2018 року у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект Постанови №8357 "Про Основні напрями бюджетної політики на 2019-2021 роки".

Під час визначення Основних напрямів бюджетної політики на 2019—2021 роки враховано такі основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України:

  • валовий внутрішній продукт номінальний — 3 733,9 млрд. гривень;
  • валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання — 103,6%;
  • індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) — 106,5%;
  • індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) — 107,2%;
  • обмінний курс гривні до долара США (в середньому за період) — 30,5 гривні;
  • рівень безробіття населення віком 15—70 років, визначений за методологією Міжнародної організації праці, — 8,9%.

Прожитковий мінімум пропонується встановити в таких розмірах:

- на одну особу в розрахунку на місяць: з 1 січня 2019 р. — 1 853 гривні, з 1 липня 2019 р. — 1 936 гривень, з 1 грудня 2019 р. — 2 011 гривень,

- для основних соціальних і демографічних груп населення:

  • дітей віком до 6 років: з 1 січня 2019 р. — 1 626 гривень, з 1 липня 2019 р. — 1 699 гривень, з 1 грудня 2019 р. — 1 764 гривні;
  • дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2019 р. — 2 027 гривень, з 1 липня 2019 р. — 2 118 гривень, з 1 грудня 2019 р. — 2 199 гривень;
  • працездатних осіб: з 1 січня 2019 р. — 1 921 гривня, з 1 липня 2019 р. — 2 007 гривень, з 1 грудня 2019 р. — 2 084 гривні;
  • осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2019 р. — 1 497 гривень, з 1 липня 2019 р. — 1 564 гривні, з 1 грудня 2019 р. — 1 624 гривні;

Щодо податкової політики, то пріоритетом буде "підвищення ефективності та полегшення податкового адміністрування з мінімізацією можливостей для зловживань". Зокрема:

1) перегляд ставок акцизного податку на алкогольні напої, екологічного податку та рентної плати, визначених в абсолютних значеннях, з урахуванням індексу споживчих цін та індексу цін виробників промислової продукції (щороку);

2) продовження роботи з поступового наближення ставок акцизного податку на тютюнові вироби до рівня, передбаченого директивою ЄС, шляхом збільшення специфічних ставок акцизного податку та мінімального податкового акцизного зобов’язання на тютюнові вироби на індекс девальвації гривні до долара США;

3) проведення переговорів щодо міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування з Німеччиною, Францією, Індією, Казахстаном, Чорногорією, Об’єднаними Арабськими Еміратами, Молдовою та внесення змін до діючих договорів України з метою зменшення податкових перешкод для закордонних інвестицій та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи і капітал;

4) опрацювання питання впровадження моделі оподаткування податком виведений капітал.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»