Мінекономрозвитку Наказом від 20.07.2016 р. №1195 затвердило Порядок, який установлює процедуру ведення Реєстру державної системи сертифікації (далі - Реєстр), а також надання інформації з нього.
Відповідно до цього порядку, Реєстр - це база даних, що містить відомості про:
1) органи із сертифікації, які призначені в державній системі сертифікації на виконання робіт із сертифікації продукції (далі - ОС);
2) органи із сертифікації, які призначені в державній системі сертифікації на виконання робіт із сертифікації продукції за схемою (моделлю) з сертифікацією або оцінкою систем управління (далі - ОССУ);
3) прийняті ОС та ОССУ рішення щодо видачі, відмови у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності на продукцію, сертифікатів на системи управління, свідоцтв про визнання відповідності та атестатів виробництв (далі - прийняті ОС та ОССУ рішення).
Ведення Реєстру покладається на Мінекономрозвитку.
Інформація з Реєстру на письмові звернення держорганів, фізичних і юридичних осіб та громадських об'єднань надається Мінекономрозвитку в письмовому вигляді.
Реєстр ведеться державною мовою.
Крім того, Наказом №1195 затверджено Порядок присвоєння органами із сертифікації виданим ними сертифікатам відповідності та свідоцтвам про визнання відповідності реєстраційних номерів та Вимоги до змісту інформації про прийняті органами із сертифікації рішення щодо видачі, відмови у видачі, анулювання, призупинення дії сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності, яка подається для включення до Реєстру державної системи сертифікації.