Міністерство інфраструктури України розповідає, що у рамках реформування Укртрансбезпеки одним із пріоритетів є створення зручних державних сервісів, зокрема – і зручних онлайн інструментів.
Йдеться про створення єдиної системи державних сервісів для перевізників, яка передбачатиме:
- відкритий доступ до руху дозволів, а саме відстеження повного циклу документообігу – видачі, погашення та повернення дозволів;
- відстеження руху дозволів через штрих-коди;
- прозорі механізми розподілу дозволів ЄКМТ;
- організацію документообігу у власному Кабінеті перевізника.
У результаті, нова система нарешті відповідатиме вимогам ринку та зробить прозорішими стосунки між державою та логістами, зокрема у питанні дозволів.
Які проблеми вирішує новий модуль наразі?
Оновлена платформа, яка запускається в дію вже 19 липня, здатна обробляти одночасно запити 15 тисяч користувачів. Всі дані перевізника автоматично завантажуються у форму замовлення після введення номеру ТЗ. Строк сплати адміністративного збору збільшується до 7 днів.
Окрім цього:
- скасовується плата за бронювання дозволу;
- замовлення дозволу здійснюється без прив’язки до номера бланку;
Зверніть увагу, що через перенесення даних на новий сервер доступ до онлайн-замовлень буде відсутній з 00:00 неділі 18 липня до 9:00 понеділка 19 липня 2021 року.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!