• Посилання скопійовано

Як звертатися до Нацкомфінпослуг, щоб звернення розглянули

Розпорядження від 11.09.2012 р. №1206 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг»

Розпорядженням від 11.09.2012 р. №1206 затверджено Інструкцію з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
Так, усі звернення громадян, що надходять до Нацкомфінпослуг, підлягають обов'язковій класифікації, а саме: пропозиції, заяви та скарги. У зверненні мають бути зазначені прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина та суть порушеного питання.
Звернення громадян, які мають пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, не розглядається. Не розглядаються й повторні звернення від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті скарги, які подані з порушенням строків, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Автор: Царук Светлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»