Насамперед, відмітимо, що суб'єкт владних повноважень - це орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб'єкт під час здійснення ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
До основних розділів Єдиної бази входять:
- Пошук;
- Реєстрація;
- Законодавство;
- Контакти;
- Допомога
Пошук здійснюється за кодом ЄДРПОУ, найменуванням організації та всіма введеними словами.
Для реєстрації, суб'єкт владних повноважень або визначена ним відповідальна особа заповнює розміщену на офіційному веб-сайті Єдиної бази даних форму повідомлення, у якому зазначаються:
1) повне найменування суб'єкта владних повноважень;
2) ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ;
3) юридична адреса;
4) поштова адреса;
5) електронна адреса та номер факсу (телефаксу), на які може бути надісланий текст повістки;
6) тип повідомлення (первинне, повідомлення про внесення змін);
7) інформація про відповідальну особу (прізвище, ім'я та по батькові, найменування посади, номер телефону, поштова адреса);
8) дата заповнення.
Розділ Законодавство – містить посилання на законодавчі документи стосовно Єдиної бази даних.
Контакти – містить інформацію про реквізити адміністратора Єдиної бази даних, а саме: найменування, адресу, електронну пошту та номер телефону.
Розділ Допомога – містить Інструкцію користувача Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.