Про це йшла мова під час семінару з нотаріусами, проведеного на базі Київського університету туризму, економіки і права, в якому взяли участь близько 500 практикуючих нотаріусів з усієї України. Міністерство юстиції на семінарі представляла директор Департаменту нотаріату та банкрутства Тетяна Баранова.
Вона поінформувала присутніх про діяльність спільної робочої групи Мін’юсту та нотаріальної спільноти, яку було створено за ініціативи Міністра юстиції Павла Петренка у березні цього року для опрацювання нових законодавчих змін, аби розв’язати проблемні питання у сфері нотаріату.
«Сьогодні ми вже можемо говорити про конкретні результати таких спільних напрацювань. Так, Міністр підписав Наказ «Про внесення змін до Порядку вчинення нотаріальних дій», яким знімається багато проблемних питань оцінювання майна при операціях спадкування чи дарування з виключенням зайвих витрат. Також було підготовлено пропозиції до законопроекту «Про спадщину на селі», яким встановлено вимоги до уповноважених посадових осіб, які займатимуться оформленням спадщини», - підкреслила директор Департаменту нотаріату і банкрутства Міністерства юстиції України.
Повідомили нотаріусам під час семінару і про кроки Мін’юсту з усунення корупційної складової в системі оцінювання знань в нотаріальній сфері.
«Міністерство юстиції України запроваджує електронну систему іспитів для отримання нотаріального свідоцтва. Така процедура унеможливить суб'єктивні фактори впливу з боку тих, хто приймає чи складає іспити, знищивши таким чином корупційну складову, яка спостерігалась раніше при отриманні свідоцтва нотаріуса», - наголосила Тетяна Баранова.
Нотаріусам повідомили, що електронний іспит проводитиметься за принципом зовнішнього незалежного оцінювання з періодичністю близько чотирьох разів на рік.