
Міністерство юстиції України розповідає, що захист права власності – один з ключових пріоритетів Міністерства юстиції України. Саме для цього в структурі Мін'юсту діє Офіс протидії рейдерству – інституція, яка стоїть на варті законності у сфері державної реєстрації.
Основне завдання Офісу – оперативно реагувати на можливі незаконні дії суб’єктів державної реєстрації і захищати права громадян та бізнесу від протиправного втручання у майнові чи корпоративні права.
Фахівці офісу розглядають скарги на рішення та дії суб’єктів державної реєстрації та за результатами розгляду оформлюють висновки, якими рекомендують прийняти відповідні рішення Міністерству. Також вони узагальнюють проблемні питання у сфері реєстрації для подальшого вдосконалення законодавства.
Діяльність Офісу спрямована на підвищення прозорості, відкритості та довіри до системи державної реєстрації, щоб кожен громадянин і підприємець міг бути впевненим у надійному захисті своїх прав.
Ми розпочинаємо серію відео, у яких керівник Офісу протидії рейдерству Мін’юсту Ігор Поночовний роз’яснює принципи та особливості роботи Офісу.
У першому випуску – розповідь про те:
- за якою процедурою відбувається розгляд скарг;
- яких заходів вживає Офіс у випадку виявлення незаконних реєстраційних дій;
- у чому відмінність між позасудовим розглядом скарг, який здійснює Офіс, від судового захисту прав.
Контакти Офісу протидії рейдерству: номер телефону – 044 330 05 40, адреса – вул. Сверстюка, 15, м. Київ.
Докладніше у відео.