Порядок затверджений Постановою КМУ від 22.09.2016 р. №646, яка набере чинності з дня опублікування.
Згідно з Порядком, відповідальним за забезпечення формування та ведення бази даних є Мінсоцполітики.
До бази даних вноситься, зокрема, така інформація про внутрішньо переміщену особу:
— загальні відомості (прізвище, ім'я, по батькові, громадянство, дата і місце народження, стать);
— реквізити документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус або свідоцтво про народження дитини;
— відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків;
— номер довідки, дата видачі та найменування органу, що її видав;
— дані про фактичне місце проживання особи на дату звернення;
— відомості про малолітніх, неповнолітніх дітей, які прибули разом із внутрішньо переміщеною особою;
— відомості про представника органу опіки та піклування;
— відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби внутрішньо переміщених осіб, стан їх забезпечення;
— відомості про працевлаштування;
— згода на обробку персональних даних.
Для ідентифікації внутрішньо переміщеної особи до бази даних може вноситися також її фотографія.
Доступ до інформації, яка міститься в базі даних, здійснюється на безоплатній основі.