Таке звернення спричинене великою кількістю звернень та скарг споживачів, що останнім часом надходить на адресу Держпродспоживслужби та стосуються недобросовісних дій суб’єктів господарювання, які провадять свою діяльність через інтернет-магазини та реалізують продукцію поза торгівельними приміщеннями.
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів звертає увагу, що при пропонуванні до продажу та безпосередньо при продажу товарів такі продавці зобов’язані надавати інформацію про найменування (організаційно-правову форму: ФОП, ПП, ТОВ тощо та назву) та точну адресу суб’єкта господарювання. З більш детальним переліком інформації, яка повинна надаватися продавцем можна ознайомитися тут.
Наголошуємо, що відсутність інформації про найменування та місцезнаходження продавця унеможливлює проведення перевірок з боку Держпродспоживслужби за скаргами споживачів.
Нагадуємо, що запорукою позитивного вирішення проблемної ситуації, що складається у споживачів із такими продавцями, при зверненні до органів захисту споживачів є наявність інформації про найменування суб’єкта господарювання та точну адресу, за якою ним здійснюється господарська діяльність.