Міністерство юстиції наказом від 24.01.2017 р. №173/5 затвердило Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та автоматизованою системою виконавчого провадження.
Порядок визначає процедуру передачі відомостей про відкриття та завершення виконавчих проваджень з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Передача відомостей з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру здійснюється на центральному рівні в електронній формі телекомунікаційними каналами зв'язку.
Передача відомостей згідно з цим Порядком здійснюється безоплатно.
До запровадження автоматизованої інформаційної взаємодії між ЄДР та автоматизованою системою виконавчого провадження здійснюється взаємодія між ЄДР та Єдиним державним реєстром виконавчих проваджень у порядку, затвердженому цим наказом, із застосуванням електронного цифрового підпису з використанням посиленого сертифіката ключа.
Передача відомостей програмними засобами Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень здійснюється не пізніше 10.00 наступного робочого дня з дня внесення їх до Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень (автоматизованої системи виконавчого провадження).
Наказ набере чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.