Міністерство юстиції на своєму офіційному сайті почало публікувати прізвища реєстраторів та нотаріусів, яким анульовано або обмежено доступ до державних реєстрів з вказанням терміну такого обмеження. За словами заступника міністра юстиції з питань державної реєстрації Олени Сукманової, така практика сприятиме відкритості та прозорості діяльності міністерства, а також убезпечить людей від звернення до недобросовісних реєстраторів.
«На сайті Мін’юсту завжди вивішувались накази про призначення камеральних перевірок реєстраторів (камеральна перевірка – безвиїзна перевірка дій реєстратора на основі реєстру). Виходить, існував певний вакуум в інформуванні, бо з одного боку люди бачили, що нотаріусу чи реєстратору призначили камеральну перевірку, а з іншого боку вони не розуміли, чим ця перевірка закінчилась», - зазначила Олена Сукманова.
За її словами, зараз став доступим повний масив інформації, а саме — початок перевірки і результат після її закінчення. Заступник міністра також додала, що рекомендацію публікувати дані про результати перевірок надала Мін'юсту Рада бізнес-омбудсмена у своєму системному звіті щодо протидії рейдерству. «Вони нам порадили публікувати інформацію про те, чим закінчується камеральна перевірка, щоб всі клієнти, які користуються послугами реєстратора, бачили, що його відключили», - сказала Олена Сукманова.
Вона наголосила, що на сайті Мін’юсту можна знайти повний список реєстраторів та нотаріусів з інформацією про те, коли і на скільки їх відключили від реєстру чи повністю анулювали доступ. «Це дає можливість самим реєстраторам контролювати свій доступ до реєстру, а також убезпечить їхніх клієнтів від потрапляння у неприємну ситуацію», - зазначила Олена Сукманова.
Заступник міністра також звернула увагу на те, що реєстратор надає публічні послуги, тому інформація про те, що той чи інший реєстратор не може їх надавати, також повинна бути публічною.