Порядок затверджений наказом Мінекономрозвитку від 15.09.2017 р. №1372.
Порядком установлено, що закупівля за рамковими угодами може здійснюватися:
- замовником — у такому разі укладається угода між замовником та учасниками-переможцями;
- централізованою закупівельною організацією (далі — ЦЗО) в інтересах замовників — у такому разі укладається угода між ЦЗО, усіма замовниками, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою, а також усіма учасниками-переможцями.
При цьому закупівля за рамковою угодою здійснюється в порядку, передбаченому для проведення процедури відкритих торгів з особливостями, передбаченими Порядком.
Зокрема, тендерна документація додатково повинна містити орієнтовні строки та/або графіки поставки товарів, надання послуг, а також проект рамкової угоди, зміст якої відповідає вимогам, визначеним у Порядку.
Рамкова угода укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозицій учасників, яких визначено переможцями торгів, не пізніше ніж через 45 днів з дня прийняття рішення про намір укласти рамкову угоду, але не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти рамкову угоду. У разі підписання рамкової угоди замовником (ЦЗО та щонайменше одним із замовників) та щонайменше трьома учасниками-переможцями рамкова угода є чинною для них.
ДП «Прозорро» має у двомісячний строк забезпечити перегляд і адаптацію електронної системи закупівель для здійснення закупівель за рамковими угодами згідно з новими нормами. Не стосується це лише норм щодо особливостей проведення закупівель за рамковою угодою із застосуванням конкурентного відбору, які застосовуються лише з 1 січня 2019 року.
Утрачають чинність накази Мінекономрозвитку від 24.04.2012 р. №503 «Про затвердження Переліку товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими угодами» та №504 «Про особливості укладення рамкових угод».