Міністерство юстиції України повідомляє, що дана послуга забезпечує можливість подання документів для проведення державної реєстрації громадських об’єднань в електронній формі відповідно до чинного законодавства, можливість подання документів особами, що за станом здоров’я не можуть відвідати центр надання адміністративних послуг або суб’єкта державної реєстрації, а також сприяє зменшенню корупційних ризиків за рахунок виключення прямого контакту заявника з державним реєстратором.
Для подання документів в електронній формі для реєстрації громадського об’єднання користувачу надається можливість через персональний кабінет:
- сформувати заяву в електронній формі,
- долучити до неї оригінали електронних документів для державної реєстрації,
- накласти на документи кваліфікований електронний цифровий підпис.
Після цього вказані документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення.
При розгляді заяви державним реєстратором заявнику відправляється повідомлення на електронну адресу по кожній зміні її статусу, а також відображається актуальний стан розгляду заяви у персональному кабінеті користувача.