Сьогодні, 3 березня, Кабмін прийняв постанову, яка ліквідує як юридичних осіб публічного права територіальні органи Держаудитслужби та перерозподіляє 384 працівників міжрегіональних територіальних підрозділів до центрального апарату Офісу фінансового контролю.
Для самого Офісу фінансового контролю встановили граничну чисельність штату у 800 працівників. Про це повідомив Олексій Гончаренко (нардеп від "Європейської солідраності") у своєму Telegram-каналі.
Також прийняття постанови прокоментували у Мінфіні. З їхніх слів, прийнята постанова, зокрема:
- ліквідує юридичні особи міжрегіональних територіальних органів (5 органів) Держаудитслужби у зв’язку з її реорганізацією та утворенням Офісу фінансового контролю;
- оптимізує чисельність працівників Офісу фінконтролю з урахуванням необхідності виконання відповідних функцій та повноважень;
- удосконалює порядок планування заходів державного фінансового контролю, зокрема, в частині переходу від квартального до піврічного планування, уточнює підстави планування, а також включення до планів контрольних заходів за високоризиковими операціями щодо використання державних ресурсів.
На думку Мінфіну, реформування Держаудитслужби та створення нового органу державного фінансового контролю дозволить в цілому підвищити ефективність контролю за використанням державних ресурсів, забезпечить оперативність та мобільність роботи відповідних територіальних органів, а також мінімізувати корупційні ризики в їхній діяльності.
Текст постанови поки що не оприлюднений. З проектом її можна ознайомитися тут.