7 липня 2020 року Мінфін оприлюднив для обговорення проект свого наказу «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків». Переглянути його можна тут.
Положення приводять у відповідність до:
- Закону України від 05.10.2017 р. №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»;
- постанов КМУ від 18.12.2018 р. №1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби», від 10.07.2019 р. №691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини», від 15.04.2020 р. №278 «Про реалізацію експериментального проекту щодо застосування відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, та відображення в електронному вигляді інформації, що міститься у паспорті громадянина України для виїзду за кордон»;
- Плану заходів з реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні, затвердженого розпорядженням КМУ від 22.08.2018 р. №617-р.
Згідно з пояснювальною запискою, зміни торкнуться:
1. Реєстрації новонародженої дитини в Держреєстрі. У такому разі Облікова картка фізособи-платника податків за формою №1-ДР не заповнюється, а реєстрація здійснюється на підставі відомостей, що містяться у заяві про держреєстрацію народження, та відомостей, необхідних для реєстрації в Держреєстрі, що містяться в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, отриманих у порядку інформаційної взаємодії з цим реєстром.
2. Оформлення паспортів України громадянами 14-18 років, які не зареєстровані у Держреєстрі. Одночасно вони матимуть можливість зареєструватися у Державному реєстрі за РНОКПП, без заповнення та подання картки за формою №1-ДР чи будь-яких інших документів, шляхом інформаційної взаємодії Реєстру та Держреєстру, та з подальшим відображенням інформації про РНОКПП у паспорті.
Всі ці нюанси будуть прописані в окремому розділі Положення - XIV "Особливості реєстрації фізичних осіб в Державному реєстрі на підставі документів в електронній формі".
Також проектом наказу пропонується передбачити, що:
- фізична особа у разі отримання адмінпослуг, пов'язаних з реєстрацією у Держреєстрі, протягом періоду реалізації експерементального проекту може пред'явити е-паспорт замість паспорта громадянина у формі картки;
- внесення до інформаційної бази Держреєстру інформації про унікальний номер запису у Реєстрі ( у разі внесення інформації про цю особу до Реєстру);
- удосконалення окремих положень, внесення редакційних уточнень.
Очікується, що цей наказ набере чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування. А поки що зауваження та пропозиції можна надавати у письмовій та електронній формі протягом місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:
- Міністерство фінансів України, 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, Е-mail: dybko@minfin.gov.ua
- Державна регуляторна служба України, 01001, м. Київ-11, вул. Арсенальна, 9/11, адреса web-сайту Служби: www.dkrp.gov.ua, E-mail загальний: inform@dkrp.gov.ua E-mail прес-служби: pres@dkrp.gov.ua
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!