Держмитслужба розповідає, що у новій електронній системі всі види гарантій подаються в безпаперовій формі, у такий самий спосіб до них вносяться зміни та відкликаються. Одноразові (індивідуальні) гарантії тепер також обробляються в новій системі.
Способів подання аж чотири – через онлайн API, офлайн API, електронну пошту та Особистий Кабінет на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» Держмитслужби.
У графі «В» митної декларації тепер у всіх випадках треба вказувати GRN (номер гарантії, присвоєний митницею) замість номера, присвоєного гарантом.
В Особистому кабінеті також забезпечено надання повної інформації про весь життєвий цикл гарантій – як для учасників ЗЕД, так і для гарантів.
А використання гарантій у паперовій формі тепер допускається виключно у випадках виходу з ладу електронної системи управління гарантіями або інших систем, що забезпечують функціонування електронних інформаційних ресурсів митних органів.