• Посилання скопійовано

Держмитслужба перейшла на нову систему управління гарантіями

У новій електронній системі всі види гарантій подаються у безпаперовій формі. У такий самий спосіб до них вносяться зміни та відкликаються. Одноразові (індивідуальні) гарантії тепер також обробляються у новій системі

Держмитслужба перейшла на нову систему управління гарантіями

Держмитслужба розповідає, що у новій електронній системі всі види гарантій подаються в безпаперовій формі, у такий самий спосіб до них вносяться зміни та відкликаються. Одноразові (індивідуальні) гарантії тепер також обробляються в новій системі.

Способів подання аж чотири – через онлайн API, офлайн API, електронну пошту та Особистий Кабінет на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі» Держмитслужби. 

У графі «В» митної декларації тепер у всіх випадках треба вказувати GRN (номер гарантії, присвоєний митницею) замість номера, присвоєного гарантом. 

В Особистому кабінеті також забезпечено надання повної інформації про весь життєвий цикл гарантій – як для учасників ЗЕД, так і для гарантів. 

А використання гарантій у паперовій формі тепер допускається виключно у випадках виходу з ладу електронної системи управління гарантіями або інших систем, що забезпечують функціонування електронних інформаційних ресурсів митних органів.

Джерело: Державна митна служба України

Рубрика: Держрегулювання/ЗЕД

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЗЕД»