• Посилання скопійовано

Порядок повідомлення банком податкової про відкриття чи закриття рахунків буде оновлений

Мінфін розробив проект змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів

Порядок повідомлення банком податкової про відкриття чи закриття рахунків буде оновлений

На офіційному веб-порталі ДФСУ розміщено проект наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів».

Проект наказу (Завантажити)

Зміни до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (Завантажити)

Порядком визначено послідовність дій фінансових установ та контролюючих органів при обміні повідомленнями про відкриття/закриття рахунків платників податків, а також форму і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у фінансових установах та перелік підстав для відмови контролюючих органів у взятті рахунків на облік.

Так, у разі отримання повідомлення про відкриття рахунка платника податків ДФС перевіряє інформацію, отриману від фінансової установи у повідомленні, на відповідність існуючій інформації у базах даних органів ДФС. За результатами оброблення цього повідомлення програмним забезпеченням ДФС формується файл-відповідь, який містить відомості щодо взяття на облік або щодо відмови в узятті на облік рахунка платника податків в контролюючих органах.

Пунктом 1 розділу III Порядку визначені підстави для відмови органів ДФС у взятті рахунків на облік. Перелік кодів причин відмови у взятті на облік рахунка платника податків наведено в додатку 4 до Порядку.

Як зазначено у пояснювальній записці, проектом передбачено внесення змін до переліку підстав для відмови у взятті контролюючим органом рахунка на облік у зв’язку із запровадженням Законом №835 нових процедур та документів (відомостей) органів ДФС для проведення державної реєстрації припинення юридичних осіб.

Також проектом вносяться зміни до Порядку у зв’язку із введенням нової термінології щодо державної реєстрації суб’єктів господарювання.

Нагадуємо, що на сьогодні правовідносини у цій сфері регулюються Податковим кодексом та наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. №721.

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб можна надсилати упродовж одного місяця з дати оприлюднення проекту на адресу розробника:

поштову – 04655, МПС, м. Київ-53, Львівська площа, буд. 8, Державна фіскальна служба України, Департамент обслуговування платників;

електронну – oblik@sfs.gov.ua.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Державна фіскальна служба України

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»