Податківці у підкатегорії 116.02 «ЗІР» зауважили, що перелік документів для акредитації (реєстрації, легалізації) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації на території України:
- свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики (далі – Мінекономіки), – для представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України від 16.04.1991 р. №959-ХІІ «Про зовнішньоекономічну діяльність»;
- банківська ліцензія – для філій іноземних банків;
- погоджене, прошите та засвідчене у порядку, встановленому Нацбанком, положення про представництво іноземного банку – для представництв іноземних банків (до контролюючого органу подається копія титульної сторінки положення з пред’явленням оригіналу або нотаріально засвідчена копія такої сторінки у разі подання документів поштовим відправленням);
- документ, виданий уповноваженим органом державної влади України, що засвідчує реєстрацію, акредитацію, легалізацію, створення, отримання згоди тощо на функціонування відокремленого підрозділу нерезидента на території України, – для інших відокремлених підрозділів нерезидентів;
- свідоцтво про акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, видане уповноваженим органом з питань державної реєстрації, та/або відомості Реєстру громадських об’єднань – для відокремленого підрозділу неурядової організації інших держав, міжнародної неурядової організації.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!