ДПСУ розповідає, що для надсилання листів (запитів, звернень тощо) в електронному вигляді до контролюючого органу платник може скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (cabinet.tax.gov.ua).
Під час формування листа (запиту, звернення тощо) оберіть:
- регіон, в якому знаходиться контролюючий орган,
- контролюючий орган,
- тип документа,
- тематику звернення,
- заповніть короткий зміст листа,
- завантажте лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),
- збережіть, підпишіть та надішліть сформований лист.
Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо надісланих листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».
Презентаційні матеріали щодо надсилання листів в електронному вигляді до органу ДПС в Електронному кабінеті можна переглянути тут.