ДПС у Харківській області повідомляє, що повернення або перекид помилково/зайво сплачених коштів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснюється на підставі заяви платника та здійснюється тільки в межах рахунків ЕСВ.
Зразок заяви міститься у додатку 1 до наказу Міністерства фінансів України від 23.07.2021 №417 «Про затвердження Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів» (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.09.2021 за №1185/36807). Зауважимо, що:
- на кожну платіжну інструкцію оформлюється окрема заява, до якої додається копія платіжної інструкції про сплату;
- на платіжній інструкції необхідно написати «згідно з оригіналом», дата, підпис, П.І.Б. керівника або підприємця, печатка за наявності (для юридичних осіб);
- на заяві обов’язково зазначається: підпис, ПІБ та печатка за наявності (для юридичних осіб);
- у заяві заповнюються всі пункти.
Заяву можна подати в електронному кабінеті платника через «Листування з ДПС» (заява та платіжний документ скануються одним файлом у форматі pdf та надсилається на область 2040 Харківська) або через E-mail: kh.official@tax.gov.ua.