
Податковий експерт Вікторія Величко у своєму Телеграм-каналі зауважила, що у платників часто виникає питання щодо правильного заповнення заяви для повернення помилково сплаченого податку. Головне – знати, як діяти правильно.
КРОК 1. Зайти в Електронний кабінет
Переходите на https://cabinet.tax.gov.ua, авторизуєтесь через КЕП, MobileID, BankID або Дія.Підпис – все залежить від того, що вам зручніше.
КРОК 2. Режим «Введення звітності»
У приватній частині кабінету заходите в розділ «Введення звітності». Там обираєте параметри:
- рік,
- період,
- тип форми – «J(F)13 Запити».
Далі зі списку форм обираєте J/F1302002 – Заява про повернення надміру сплачених сум.
КРОК 3. Заповнення Заяви
У формі:
- обов’язково заповніть всі необхідні поля;
- система автоматично підтягне ваші реєстраційні дані;
- вкажіть дані лише одного платіжного документа.
Якщо сума надміру сплачена за декількома платіжками, подаємо окрему заяву на кожну. Про це ми писали тут.
КРОК 4. Додайте копію платіжки
Переходьте у вкладку «Додатки», обираєте F/J1360102 – довільний документ, додаєте копію платіжного документа та не забуваєте заповнити всі обов’язкові поля.
КРОК 5. Куди надсилати заяву?
Заява автоматично надсилається до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково або надміру сплаченої суми. Зверніть увагу: система за замовчуванням підтягує орган ДПС за місцем основної реєстрації, але ви можете змінити це вручну.
І ще. Бланк заяви слід підготувати завчасно, не відкладати повернення на останній момент і завжди зберігати копії всіх поданих документів.
***
Читайте також: