Головна Усі новини Оподаткування ПДВ

Мінфін про систему припинення реєстрації ризикових податкових накладних та роботу реєстру відшкодування ПДВ

12 травня у Міністерстві фінансів пройшов брифінг Державного секретаря Мінфіну Євгенія Капінуса на тему імплементації Закону № 1797-VIII

Про єдиний електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ 

З 1 квітня Мінфін успішно запустив єдиний електронний реєстр автоматичного відшкодування ПДВ. Відшкодування відбувається у повному обсязі без будь-яких збоїв. Всі транзакції проводяться вчасно, як це і передбачає робота нової системи. Маніпуляції з відшкодуванням і дискримінація бізнесу через непрозорі схеми повернення ПДВ тепер є неможливими.

За час функціонування Реєстру вже відшкодовано понад 11 млрд грн (11 367 587 000,46 грн, що становить 39,9%) за заявами, поданими протягом квітня та за заявами, щодо яких був присутній невідшкодований залишок станом на 1 квітня 2017 року. 

Сума бюджетного відшкодування ПДВ (за Заявами, поданими після 1 квітня 2017 року), що може бути узгоджена (в «автоматичному режимі») у травні складає 9 706 142 335,33 грн. (2 869 платникам податку), а у червні – 254 320 994,15 грн (81 платнику податку) відповідно.

 

Про систему припинення реєстрації ризикових податкових накладних

Зараз Мінфін спільно з ДФС тестує систему припинення реєстрації ризикових податкових накладних, аби унеможливити махінації з ПДВ. Повноцінний запуск системи відбудеться 1 липня 2017 року. З 1 квітня Система працює у тестовому режимі без фактичного зупинення реєстрації податкових накладних.

Не перевіряються такі податкові накладні:

Малого бізнесу - місячний обсяг постачання не перевищує 500 тисяч гривень;

Сумлінних платників: 

  • за 2016 рік, сума сплачених податків становить більше 5 млн гривень;
  • податкове навантаження більше 5% від обсягу постачання.

Накладні зареєстровані на неплатників податку.

За розрахунками, лише 2-3% платників будуть проходити перевірку на наявність критеріїв ризику.

 

Критерії ризику, достатні для зупинення реєстрації:

Наявний “пересорт” товарів — невідповідність обсягу або відсутність придбання товару при його реалізації;

Відсутність прав на впровадження певних видів діяльності - дозвільні документи, ліцензії на здійснення відповідної діяльності;

Значні обсяги реєстрації розрахунків коригування на неплатників податку.

 

Реальні та очікувані результати:

1) Запобігання появі “фіктивного” податкового кредиту: тільки за січень-лютий 2017, працівниками ДФС виявлено ~ 2 млрд грн зареєстрованого “ризикового” кредиту.

2) Достовірність інформації у СЕА ПДВ: автоматичний і хронологічний порядок бюджетного відшкодування ПДВ.

3) Збільшення податкових надходжень з ПДВ: ліквідація схем з ухиляння від сплати податків через “фіктивні” витрати.

Презентація "Реалізація Закону України №1797">>>

****

Читайте також: 

11 кроків до спрощення оподаткування: план дій Уряду на 2017 рік

У Мінфіні напрацьовують законопроект щодо податку на виведений капітал

Джерело
Міністерство фінансів України
Рубрика:
Оподаткування / ПДВ
Теги:
ПДВ , ПДВ-відшкодування , Податкова накладна , Реєстрація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 2

Новини по темі

Консультації по темі