Коментар до листа ДФСУ від 18.05.2017 р. №270/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
У листі податківці нагадали, що форма податкової накладної (далі - ПН) до 16 березня не містила окремого поля для відображення коду послуги згідно з ДКПП. Тому, на їхню думку, відсутність такого коду послуги згідно з ДКПП у податковій накладній, складеній за операцією з постачання послуг та зареєстрованій в ЄРПН до 16.03.2017 р. (по 15.03.2017 р. включно):
- не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної,
- не може бути єдиною підставою для невизнання податкового кредиту за такою податковою накладною.
Тобто виправляти ці помилки шляхом складання розрахунку коригування до ПН постачальникам не потрібно.
А от починаючи з 16.03.2017 р., з дати складання ПН за новою формою, помилка у коді послуг або його відсутність призводить до наслідків. Податківці у листі вказують: якщо у податковій накладній, складеній платником податку - постачальником за операцією з постачання послуг і зареєстрованій в ЄРПН, допущено помилку в обов’язковому реквізиті "код послуги згідно з ДКПП", така помилка не дає можливості у повній мірі ідентифікувати здійснену операцію. Отже, право на формування податкового кредиту на підставі такої податкової накладної у платника податку-отримувача відсутнє.
Тож покупцям у разі незазначення або помилкового зазначення постачальниками коду послуг у ПН, складених після 16 березня, слід звернутися до своїх постачальників для виправлення цих помилок, щоб мати право на податковий кредит за такими ПН.