• Посилання скопійовано

КМУ розробив порядок оскарження ППР нерезидентом

КМУ було розроблено порядок подання скарги на податкове повідомлення-рішення особі-нерезиденту, який не зареєстрованій як платник ПДВ, але постачає електронні послуги в Україні

КМУ розробив порядок оскарження ППР нерезидентом

КМУ постановою  від 02 лютого 2022 р. №73 затвердив Порядок подання скарги на податкове повідомлення-рішення особі-нерезиденту, який, всупереч вимогам ПКУ, не зареєстрованій як платник податку на додану вартість, та надсилання рішення за результатами її розгляду.

Даний порядок визначає процедуру подання скарги на ППР особі-нерезиденту, не зареєстрованій як платник ПДВ, складене відповідно до ст. 58-1 ПКУ, а також надсилання рішення ДПС за результатами її розгляду.

Як передбачено п. 3 Порядку скарга таким нерезидентом подається особисто або представником у письмовій формі засобами поштового зв’язку протягом 90 календарних днів за днем отримання нерезидентом повідомлення-рішення.

Однак, уникнувши вручення строк на оскарження продовжити не вийде. У разі коли компетентний орган іноземної держави не може вручити особі-нерезиденту рішення за результатами розгляду скарги, таке рішення вважається врученим особі-нерезиденту у день отримання ДПС повідомлення компетентного органу іноземної держави про неможливість вручення такого рішення із зазначенням причин невручення.

Крім того, зазначається, що у разі коли останній день строків припадає на вихідний або святковий день, їх останнім днем вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

 

Що повинно бути у скарзі?

Скарга повинна включати таку інформацію:

  • повне найменування, ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) в країні реєстрації (проживання) нерезидента, електронну адресу (за наявності) заявника;
  • найменування контролюючого органу до якого надсилається скарга;
  • реквізити податкового-повідомлення, що оскаржується;
  • підстави для оскарження;
  • обґрунтування незгоди;
  • вимоги та клопотання заявника;
  • перелік документів-додатків до скарги (належним чином засвідчені копії документів, розрахунки, докази).

Підписується скарга особисто особою-нерезидентом або її представником (в цьому випадку додатково додається завірена копія документа, що засвідчує повноваження представника).

ДПС має протягом 90 календарних днів з дня отримання скарги прийняти вмотивоване рішення та надіслати його заявнику.

***

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»