• Посилання скопійовано

Оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних платника

Податківці у своєму роз'ясненні розповіли, який порядок адміністративного оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних платника податку

Оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних платника
Податківці у підкатегорії 101.18 ЗІР підкреслили, що відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість, про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 №1165  (далі – Порядок розгляду скарги) скарга подається платником ПДВ (далі – платник податку) протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня.

Згідно з п. 5 Порядку розгляду скарги скарга з додатками до неї (за наявності) та/або заява про відкликання скарги подаються платником податку в електронній формі технічними засобами електронних комунікацій з дотриманням вимог ПКУ, законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»від 05 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» і реєструються ДПС у день їх надходження (додатки 1 – 4).

Пунктом 6 Порядку розгляду скарги визначено, що ДПС постійно розміщує на своєму офіційному вебсайті відомості щодо технічних засобів електронних комунікацій, якими може подаватися скарга.

Скарга підписується та подається особисто платником податку або його уповноваженим представником. Якщо скарга підписується та подається уповноваженим представником платника податку, до неї додається належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника відповідно до законодавства (п. 9 Порядку розгляду скарги).

Відповідно до п. 10 Порядку розгляду скарги скарга повинна містити дані про:

  • найменування або прізвище, власне ім’я та по батькові (за наявності) платника податку, який подає скаргу;
  • індивідуальний податковий номер платника податку;
  • податковий номер або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією (за наявності) та номером паспорта);
  • номер та дату оскаржуваного рішення комісії регіонального рівня;
  • інформацію про причини незгоди платника податку з рішенням комісії регіонального рівня;
  • відомості про оскарження рішення комісії регіонального рівня в судовому порядку;
  • вимоги платника податку, який подає скаргу;
  • інформацію про намір взяти участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через свого представника в режимі відеоконференції.

Згідно з п. 11 Порядку розгляду скарги у разі подання скарги на рішення комісії регіонального рівня платник податку має право додати до скарги, зокрема, про неврахування таблиці даних платника ПДВ – пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену у таблиці даних платника ПДВ.

Рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку у строки, визначені ст. 56 ПКУ (п. 17 Порядку розгляду скарги).

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ПДВ»

  • Коригування необʼєктних операцій в декларації з ПДВ
    Зміна обсягів операцій, які не є об’єктом оподаткування ПДВ, що відбувається у зв’язку зі зміною суми компенсації вартості, перерахунком у випадках повернення товарів особі, що їх надала, чи поверненням постачальником авансу, відображається у ряд. 5 Декларації
    14.01.202566
  • Як зазначати реквізити митної декларації у РК_РЕЗ_2?
    Якщо фактичне вивезення такого товару підтверджене у двох і більше додаткових МД, у РК_РЕЗ_2 зазначаються відповідні дані періодичної або спрощеної МД, на підставі якої відбулось фактичне вивезення такого товару та завершене його митне оформлення
    14.01.202548
  • Оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних платника
    Податківці у своєму роз'ясненні розповіли, який порядок адміністративного оскарження рішення комісій щодо неврахування таблиці даних платника податку
    14.01.202565
  • Якими є строки розгляду скарги на нерозблокування реєстрації ПН?
    Cкарга на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації ПН та РК в ЄРПН розглядається протягом 10 к.дн., наступних за днем отримання такої скарги, якщо платник податків, який подав скаргу, не виявив бажання взяти участь у розгляді скарги
    13.01.2025114
  • Коли може бути скасовано реєстрацію ПН_РЕЗ?
    Реєстрація ПН_РЕЗ скасовується, якщо одночасно виконуються умови: така ПН_РЕЗ зареєстрована в ЄРПН; протягом 30 к.дн. з дати реєстрації такої ПН_РЕЗ, зазначеної у квитанції, митну декларацію за цією ПН_РЕЗ не оформлено
    13.01.20251 236