• Посилання скопійовано

Хто з неприбутківців може подати реєстраційну заяву до ДФС в електронній формі?

Податківці розповіли про умови подання реєстраційної заяви в електронній формі та окремо навели порядок надсилання у такому випадку першої та другої квитанції щодо її обробки

Хто з неприбутківців може подати реєстраційну заяву до ДФС в електронній формі?

Податківці у підкатегорії 102.04 «ЗІР»  навели норми п. 6 Порядку №440. За ним реєстраційна заява може бути подана (надіслана) неприбутковою організацією засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб. Але це можливо, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону №755. Відповідно, якщо установчих документів не оприлюднено в електронному вигляді, то реєстраційну заяву можна буде подати тільки в письмовій формі.

Податківці окремо прописали порядок отримання неприбутковою організацією квитанцій від ДФС у разі надіслання реєстраційної заяви в електронній формі. А саме:

  • перша квитанція надсилається автору протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, а якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
  • друга квитанція направляється платнику податків протягом 14 календарних днів з дня отримання контролюючим органом реєстраційної заяви за формою №1-РН та містить реквізити прийнятого контролюючим органом рішення або причини не прийняття реєстраційної заяви за формою №1-РН в контролюючому органі.

На другу квитанцію накладається електронна печатка ДФС здійснюється її шифрування та надсилання автору. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі (п. 13 розд. ІІ Порядку №557).

Звертаємо увагу! Пунктом 14 розд. ІІ Порядку №557 встановлено, що у разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції. 

І ще не все. Податківці вказали на порядок ведення архіву надісланних Автор зобов’язаний вести архів надісланих до контролюючого органу файлів електронних документів із накладеними на них ЕЦП автора та отриманих електронних документів з ЕЦП контролюючого органу, а також зберігати цей архів протягом строку, передбаченого законодавством для зберігання відповідних документів на паперових носіях.

***

Читайте також:

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Податок на прибуток»