- наведемо правила заповнення ПН на постачання власної сільгосппродукції за новими правилами;
- наголосимо, що підписано євроінтеграційний Закон України про виноград, вино та продукти виноградарства;
- повідомимо, що ВРУ ухвалила в цілому законопроєкт «Про державний аграрний реєстр»;
- зауважимо, що покупці техніки та електрообладнання отримують компенсацію в розмірі 15%;
- зупинимося на нюансах реєстрації ПН та РК по операціях у межах РЕЗ.
Заповнення ПН на постачання власної сільгосппродукції за новими правилами: розʼяснення від ДПС
Підписано євроінтеграційний Закон України про виноград, вино та продукти виноградарства
- привести терміни та визначення, класифікацію сортів винограду та вимоги до виробництва продуктів виноградарства та виноробства, ароматизованих винних продуктів, а також деякі енологічні практики та обмеження у відповідність до вимог, прийнятих в країнах ЄС;
- запровадити вимоги для виробництва і обігу вин, продуктів виноградарства та виноробства, ароматизованих винних продуктів із географічними зазначеннями, аналогічні до сучасних правил в країнах ЄС;
- визначити механізм захисту на території України географічних зазначень;
- ввести нові терміни та визначення відповідно до категорій європейського законодавства;
- створити єдину державну інформаційну систему «Виноградарсько-виноробний реєстр»;
- передбачити можливість державної підтримки виноградарства та виноробства;
- імплементувати правила щодо маркування та представлення виноробної продукції;
- встановити принципи проведення перевірок виробництва виноробної продукції від виноградного куща до кінцевого продукту, визначити контролюючі установи та їх повноваження, конкретизувати санкції, які встановлюються за порушення вимог, встановлених законом.
Покупці техніки та електрообладнання отримують компенсацію в розмірі 15%
- промислові системи накопичення електричної енергії;
- сонячні панелі, електростанції, колектори;
- вітрові електростанції та мінігідроелектростанції;
- вітроенергетичні електрогенераторні, газотурбінні, газопоршневі та когенераційні установки;
- трансформатори, розподільчі шафи; теплові помпи; індивідуальні теплові пункти, рекуператори, прилади обліку;
- автобуси – міські, туристичні, громадські, двосекційні, низькопідлогові;
- автоцистерни – в тому числі для перевезення паливно-мастильних матеріалів та пожежні;
- фургони, трали, причепи та напівпричепи;
Нюанси реєстрації ПН та РК по операціях у межах РЕЗ
- реєстрація зазначених податкових накладних/розрахунків коригування та надсилання квитанції здійснюється протягом трьох операційних днів з дня їх подання для реєстрації,
- реєстрація зазначених податкових накладних/розрахунків коригування скасовується через 30 календарних днів з дати реєстрації податкової накладної, протягом яких на відповідні товари не було оформлено митну декларацію, що підтверджується даними Держмитслужби. У такому випадку до ЄРПН вносяться відомості щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких скасовано, а також формується квитанція в електронній формі про скасування реєстрації зазначених податкових накладних/розрахунків коригування, яка надсилається платнику податків протягом операційного дня. У такій квитанції зазначаються дата та час її формування, реквізити податкових накладних та розрахунків коригування, реєстрацію яких скасовано.
ВРУ ухвалила в цілому законопроєкт «Про державний аграрний реєстр»
- розширення кола користувачів ДАР. Державну підтримку зможуть отримувати не лише виробники сільськогосподарської продукції, а й організації водокористувачів та суб’єкти агропромислового комплексу;
- врегулювання правового статусу ДАР та джерел його фінансування. Зокрема, ДАР визначений як комплексна інформаційна система, яка забезпечуватиме, зокрема, збирання, накопичення, інтегрування, зберігання, відображення, оброблення даних, у тому числі використання реєстрової інформації, надання адміністративних та інших публічних послуг;
- визначення повноважень держателя, адміністратора та технічного адміністратора ДАР, а також об’єктів ДАР та види реєстрової інформації, яка буде оброблятися в ньому;
- забезпечення можливості формування витягів з ДАР;
- визначення прав та обов’язків користувачів ДАР;
- визначення обов’язкового використання даних ДАР та/або програмних засобів ведення ДАР під час надання державної підтримки, надання часткових гарантій за кредитними зобов’язаннями суб’єктами малого і середнього бізнесу, надання підтримки страхування сільськогосподарської продукції.