Це – вже двадцятий з початку року (і двадцять восьмий загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню.
З часу написання попередньої розсилки минуло два тижні та нам уже є про що розповісти.
Цього разу ми:
- поговоримо про правила звітування з ПДВ у разі анулювання реєстрації;
- повідомимо про плани Мінфіну змінити форму розрахунку частини чистого прибутку (доходу);
- наведемо алгоритм подання звіту з ЄСВ через Електронний кабінет;
- з’ясуємо, як відображати «неприбутківцям» амортизацію ОЗ у звіті про використання доходів;
- визначимося, коли при виправленні помилки у фінзвітності слід подати уточнюючу до декларації з прибутку;
- розповімо, як заповнювати інформацію про страховий стаж у заяві-розрахунку при замовленні коштів для оплати лікарняних.
Гарного вам читання!
***
Як у заяві-розрахунку зазначати страховий стаж працівників? Алгоритм від ФСС
Фахівці ФСС зауважили: якщо застрахована особа звертається вперше до страхувальника з листком непрацездатності і працює на цьому підприємстві менше 8 років, то для правильного обрахунку матеріального забезпечення слід зібрати відомості про її попередню трудову діяльність та інші періоди, що зараховуються до страхового стажу.
Якщо застрахованій особі регулярно призначається матеріальне забезпечення на одному й тому ж місці роботи, і відповідні відомості вже наявні у страхувальника, то не слід повторно отримувати їх з ПФУ. У разі необхідності слід лише додавати до страхового стажу місяці, які відпрацьовані і за них сплачено у повному обсязі ЄСВ на цьому місці роботи.
Якщо ж застрахована особа працює у одного страхувальника більше 8 років, регулярно отримує зарплату, з якої сплачується ЄСВ в розмірі не менше мінімального, то додаткові відомості про страховий стаж збирати недоцільно.
Нова форма Розрахунку частини чистого прибутку (доходу) – у проекті від Мінфіну
9 листопада ДФСУ оприлюднила проект наказу Мінфіну (завантажити), яким пропонується затвердити нову форму Розрахунку частини чистого прибутку (доходу).
Завантажити проект нової форми можна тут>>
Проектом наказу затверджується уніфікована форма Розрахунку частини чистого прибутку (доходу) для усіх суб’єктів господарювання, які зобов’язані нараховувати та сплачувати зазначений платіж до державного та місцевого бюджетів.
Про це та про причини затвердження нової форми розрахунку читайте у нашій новині.
Як подати звіт з ЄСВ через Електронний кабінет?
ДФС в Івано-Франківській області нагадала, що звіт з ЄСВ подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника до фіскального органу за місцем взяття на облік.
З метою економії часу при складанні та поданні звітності, платники мають право подавати звіти з ЄСВ за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника», який надає можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати звітність з єдиного внеску платниками самостійно.
Надіслати звіт можна у будь-який зручний час.
Зверніть увагу! У відповідь контролюючий орган відправляє квитанції з підтвердженням, що звіт прийнятий, або з коментарем, чому він не прийнятий.
Як «неприбутківцям» відображати амортизацію ОЗ у звіті про використання доходів?
Нагадаємо, що порядок заповнення звіту про використання доходів не затверджений. Тому дніпропетровські податківці у своїй консультації вказували, що дані, наведені у цьому звіті, ґрунтуються на даних бухобліку та фінансової звітності.
Отже, всі суми доходів та витрат (у т. ч. суми нарахованої амортизації основних засобів), сформовані за правилами бухобліку мають бути відображені у звіті.
Оскільки у звіті про використання доходів окремого рядка для амортизації не визначено, то суми нарахованої амортизації основних засобів відображаються у рядках 1.11 «Інші доходи» та 2.6 «Інші видатки (витрати)» звіту.
Сплатили за навчання свого працівника? Не забудьте включити це до форми №1ДФ
Волинські податківці зазначили, що згідно з Довідником ознак доходів, сума, сплачена роботодавцем на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за фізичну особу для її підготовки чи перепідготовки, відображається у формі №1ДФ за ознакою доходу «145».
Алгоритм подання уточнюючої фінзвітності до декларації з податку на прибуток
У разі виявлення помилок у фінансовій звітності платник податків повинен разом з уточнюючою декларацією з податку на прибуток подати виправлену фінансову звітність.
При поданні уточнюючої декларації з податку на прибуток у таблиці «Наявність додатків» проставляється позначка про подання додатка «ФЗ» до декларації та зазначаються відомості про форми фінансової звітності, які були подані/подаються до органу ДФС.
Також підприємства можуть подавати уточнену фінансову звітність на заміну раніше поданої фінансової звітності у випадку, якщо за результатами проведеної аудиторської перевірки виявлено помилки, з метою самостійного виправлення помилок або з інших причин. Про це ми розповідали тут.
І наостанок – аналітика від редакції
Податківці вирішили анулювати реєстрацію платника ПДВ. Які особливості заповнення декларації з ПДВ виникають в такому випадку? В які строки слід відзвітувати та яким є останній період перебування на сплаті ПДВ? Про це все ми зазначали тут.
Головна подія зими – Великий Бухгалтерський Семінар!
Вже 11 грудня на вас чекають шість зіркових лекторів, багатопотоковий формат, розширені блоки відповідей на запитання та відеозапис семінару.
Для учасників у залі приємним завершенням дня стане комедійна вистава з Ольгою Сумською, Віталієм Борисюком та Володимиром Горянським – «Кохання-зітхання». Також всі отримають королівський подарунок – прикрасу, виготовлену ексклюзивно для учасників семінару!
Поспішайте, адже кількість місць обмежена!
Приєднуйтесь до залу або ставайте online-учасником семінару >>
***
Наразі це все.
Більше новин на тему звітності ви знайдете тут, консультацій – ось тут, а бланки та податковий календар на листопад – у спеціальному розділі нашого сайту blank.dtkt.ua.
До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»