• Посилання скопійовано

Податківці нагадали вимоги до оформлення електронних первинних документів

Підтверджуючі первинні документи складаються відповідно до вимог бухобліку та можуть бути в паперовому або в електронному вигляді

Податківці нагадали вимоги до оформлення електронних первинних документів

ДФС у м. Києві у листі від 04.07.2016 р. №4352/Г/26-15-13-02-15 нагадує, що первинні та зведені облікові документи повинні мати такі обов'язкові реквізити:

  • назву документа (форми);
  • дату і місце складання;
  • назву підприємства, від імені якого складено документ;
  • зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
  • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
  • особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис", або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

При цьому електронний документ - це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.

Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора. У разі надсилання електронного документа кільком адресатам або його зберігання на кількох електронних носіях інформації кожний з електронних примірників вважається оригіналом електронного документа.

Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу.

Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством. У визначених законодавством випадках може бути пред'явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.

Таким чином, підтверджуючі первинні документи складаються відповідно до вимог бухобліку та можуть бути в паперовому або в електронному вигляді згідно вимог чинного законодавства.

Новини на тему:

 - Які первинні бухгалтерські документи використовуємо для нарахування зарплати? 

 - ДФСУ про використання електронно-цифрового підпису при оформленні первинних документів;

 - Втрата документів та акт відмови надати їх до перевірки не загрожує подвійним штрафом

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»