• Посилання скопійовано

Визначено порядок функціонування Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади

КМУ затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, міста Києва і Севастополя. Відповідну постанову схвалено на засіданні уряду 18 січня.

Необхідність прийняття зазначеної постанови пов’язана із нормативним врегулюванням функціонування Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади та врегулюванням діяльності в Автономній Республіці Крим, обласних, міських у містах Києві та Севастополі контактних центрів, відповідно до Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, схваленої 9 червня 2011 року.

Положенням про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади визначено порядок її функціонування.

Національна система — це система контактних центрів, телефонних «гарячих ліній», довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікацій забезпечують за принципом «єдиного вікна» оперативний органами виконавчої влади розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб — підприємств, органів місцевого самоврядування.

Національна система складатиметься з державної установи «Урядовий контактний центр», контактних центрів АРК, областей, мм. Києва і Севастополя, телефонних «гарячих ліній», а також довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, об’єднаних на базі Урядового контактного центру.

Основними завданнями Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади є:

— прийняття, реєстрація та попередній розгляд звернень, що надходять за допомогою засобів телекомунікацій, надсилання їх органам виконавчої влади відповідно до компетенцій для розгляду та вирішення по суті порушених у таких зверненнях питань;

— проведення аналізу результатів розгляду звернень органами виконавчої влади відповідно до їхньої компетенції;

— проведення моніторингу та аналізу громадської думки;

— інформування заявників щодо норм законодавства, надання необхідних консультаційних послуг і роз’яснень з пріоритетних питань державної політики.

Прийняття урядової постанови сприятиме ефективній взаємодії з громадськістю, удосконалення роботи із зверненнями громадян, підприємств, установ та організацій, ефективному формуванню та реалізації державної політики і державного управління у сфері опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

 

Рубрика: Держрегулювання/Закони та підзаконні акти

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Закони та підзаконні акти»