З метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в процесі казначейського обслуговування Державною казначейською службою України прийнято рішення про запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.
10 вересня поточного року за участі Голови Казначейства України Тетяни Слюз, заступника директора Департаменту інноваційних розробок Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІТІ-БАРС» Євгена Москаленка та керівників самостійних структурних підрозділів Казначейства України відбулася презентація системи дистанційного обслуговування клієнтів казначейства через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство».
Тетяна Слюз наголосила на важливості використання нового програмно-технічного комплексу. Адже розгортання системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства України через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство» пришвидшить проходження платежів, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів, клієнти отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Казначейства.
У кінцевому підсумку буде досягнуто значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат бюджетних коштів.