• Посилання скопійовано

Держказначейство запроваджує електронну форму обслуговування клієнтів

Держказначейською службою прийнято рішення про запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису

Держказначейство запроваджує електронну форму обслуговування клієнтів

З метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в процесі казначейського обслуговування  Державною казначейською службою України прийнято рішення про запровадження електронної форми обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.

10 вересня поточного року за участі Голови Казначейства України Тетяни Слюз, заступника директора Департаменту інноваційних розробок Товариства з обмеженою відповідальністю «УНІТІ-БАРС» Євгена Москаленка та керівників самостійних структурних підрозділів Казначейства України відбулася презентація системи дистанційного обслуговування клієнтів казначейства через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство».

Тетяна Слюз наголосила на важливості використання нового програмно-технічного комплексу. Адже розгортання системи віддаленого доступу клієнтів Казначейства України через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство» пришвидшить проходження платежів, спростить обслуговування розпорядників бюджетних коштів, клієнти отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, відкритих в територіальних органах Казначейства.

У кінцевому підсумку буде досягнуто значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат бюджетних коштів.

Джерело: Державна казначейська служба України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • ФОП у податковій відпустці, а ДПС нарахувала ВЗ: як скасувати?ʼ
    Рекомендації адвоката для всіх ФОПів, які опинилися в такій ситуації такі: слід надіслати до ДПС додатковий лист із проханням скасувати нарахування військового збору, у якому зазначити реєстраційний номер попередньо поданої заяви на відпустку
    06.06.2025573
  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    05.06.2025813
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202558
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202559
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202563