Державна фіскальна служба України повідомила про неможливість повного використання функціоналу електронних сервісів ДФС.
Виникнення такої проблеми пов'язане з виходом з ладу одного з серверів баз даних. Про час усунення проблеми поки що не повідомляється.
Фіскали просять вибачення за тимчасові незручності.
Звертаємо увагу, що в іншому своєму роз'ясненні податківці вказували, що всі звітні документи, що подані платниками податків, прийняті та оброблені у встановленому порядку. Датою та часом прийняття звітних документів в електронній формі (у разі позитивної другої квитанції) є дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
***
Нагадуємо, що нещодавно ДФС доопрацювала «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам ПДВ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених ними чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування. Докладніше про це тут>>