• Посилання скопійовано

ДФСУ повідомила про тимчасові проблеми в роботі електронних сервісів

Виникнення такої проблеми пов'язане з виходом з ладу одного з серверів баз даних

ДФСУ повідомила про тимчасові проблеми в роботі електронних сервісів

Державна фіскальна служба України повідомила про неможливість повного використання функціоналу електронних сервісів ДФС.

Виникнення такої проблеми пов'язане з виходом з ладу одного з серверів баз даних. Про час усунення проблеми поки що не повідомляється.

Фіскали просять вибачення за тимчасові незручності. 

Звертаємо увагу, що в іншому своєму роз'ясненні податківці вказували, що  всі звітні документи, що подані платниками податків, прийняті та оброблені у встановленому порядку. Датою та часом прийняття звітних документів в електронній формі (у разі позитивної другої квитанції) є дата та час, зафіксовані у першій квитанції. 

***

Нагадуємо, що нещодавно ДФС доопрацювала «Електронний кабінет платника» в частині надання доступу платникам ПДВ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених ними чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування. Докладніше про це тут>>

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: ДФСУ

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»