• Посилання скопійовано

Алгоритм дій у разі втрати електронного цифрового підпису

Податківці нагадують, як діяти платникові у разі втрати (пошкодження) особистого ключа

Алгоритм дій у разі втрати електронного цифрового підпису

ДФС у Тернопільській області повідомляє, якщо підписувач втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен:

1) звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД), в якому отримував послугу електронного цифрового підпису;

2) повторно пройти процедуру реєстрації з одночасним поданням заяви на скасування посиленого сертифіката та пакету реєстраційних документів для відповідної категорії платника податків.

Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі «Підготовка документів та реєстрація», який розміщено на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД.

Джерело: ДФС у Тернопільській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»