• Посилання скопійовано

Декларація відповідності вимогам протипожежної безпеки відтепер доступна онлайн

14 лютого Держслужба з надзвичайних ситуацій, Державне агентство з питань електронного урядування і партнери проекту USAID/UK Aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» презентували нову електронну послугу з реєстрації декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки у режимі онлайн

Декларація відповідності вимогам протипожежної безпеки відтепер доступна онлайн

Дотепер подати документи на реєстрацію декларації можна було у паперовій формі до Центру надання адміністративних послуг особисто. Суб’єкти звернення подавали документи/забирали результат особисто, долаючи значні відстані та витрачаючи додаткові ресурси.

Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування бізнесу. Суб’єкти господарювання можуть подати такі документи у будь-який зручний час 24 години 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій  Микола Чечоткін зазначив: «В рамках реформування ДСНС підписано Меморандум про співробітництво з Державним агентством з питань електронного урядування України, Фондом «Євразія» та Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа». Однією з головних новацій, які започатковуються ДСНС, є те, що суб’єкт господарювання матиме можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються службою, дистанційно в електронному вигляді.

14 лютого Урядом було прийнято постанову від 14.02.2018 р. №80 «Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки», якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій. Положення постанови усувають можливі корупційні ризики при наданні зазначеної адміністративної послуги, спрощують відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом, а також сприяють поліпшенню інвестиційного клімату в цілому в державі.

До того ж надано можливість суб’єкту господарювання не засвідчувати її відбитком своєї печатки або у разі відсутності печатки — нотаріально.

Звертаємо увагу! Форму декларації викладено у новій редакції. З дня набрання чинності Постанови № 80 її потрібно буде подавати за оновленою формою.

Нагадаємо, що ця декларація має подаватися новоствореними підприємствами та суб’єктами господарювання перед початком використання об’єктів нерухомості. При цьому п. 1 Порядку № 440 встановлено випадки її неподання. А саме: 

  • у разі використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
  • орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником;
  • у разі використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Урядовий портал

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»