• Посилання скопійовано

Як фізособі-підприємцю отримати ЕЦП від АЦСК ІДД ДПС?

Для отримання ЕЦП ФОПу слід мати заповнену та підписану реєстраційну картку, копію паспорта чи посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, копію картки платника податків

Як фізособі-підприємцю отримати ЕЦП від АЦСК ІДД ДПС?

ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі роз’яснює громадянам та платникам податків переваги використання електронного підпису під час ведення підприємницької діяльності.

Електронний підпис (раніше – Електронний цифровий підпис) за статусом прирівнюється до власноручного підпису або печатки. В Україні ЕП має юридичну силу з 2003 року.

Електронний документ, підписаний ЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий документ з підписом уповноваженої особи та печаткою. Зокрема, ЕП підтверджує цілісність електронного документу, гарантує відсутність жодних змін у підписаному електронному документі та не дозволяє підписанту відмовитись від зафіксованих зобов’язань.

Окрім можливості подавати звітність до податкової служби та інших державних установ, ЕП відкриває доступ до цілої низки державних сервісів, кількість яких постійно збільшується. Серед них можливість підписувати електронні документи, реєструватися на державних порталах, отримувати виписки та довідки а також користуватися «Електронним кабінетом платника» та електронними сервісами ДПС України, тощо.

 

Як  отримати?

Отримати особистий електронний ключ можна лише особисто та безкоштовно у податковій (АЦСК ІДД ДПС). Дізнатися адресу найближчого пункту видачі ключів для фізичної особи-підприємця при податковій можна за посиланням: https://acskidd.gov.ua/contacts.

Що необхідно мати, йдучи за ключем:

  1. Заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка, у двох примірниках;
  2. Копія паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо у вас паспорт у формі картки (ID-картка), необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи).
  3. Копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
  4. Копія картки платника податків, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.

Детальніше про перелік документів для фізосіб можна тут.

Зверніть увагу, що кожен особистий ключ користувача має бути записаний на окремий носій інформації – наприклад флешку або токен, тож подбайте про це заздалегідь.

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: ДПС у Херсонській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    Сьогодні 17:5021
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202556
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202556
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025502