• Посилання скопійовано

Зробили онлайн-виписку з ЄДР: коли в ній відображаються дані різних держорганів?

ДП «НАІС» розповіло, як забезпечити відображення у виписці з ЄДР інформації, отриманої в порядку для інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами держорганів

Зробили онлайн-виписку з ЄДР: коли в ній відображаються дані різних держорганів?

ДП "НАІС" розповілоло як забезпечити відображення у виписці з ЄДР інформації, отриманої в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Для того щоб у виписці відображалися дані про взяття на облік в органах державної влади необхідно:

  1. Дочекатися появи даних про взяття на облік в органах державної влади у модальному вікні «Результат обміну з органами влади» на відповідній дії;
  2. Виконати формування виписки після успішного завершення пункту 1 (появи у відповідному вікні даних про взяття на облік в органах державної влади).

Важливо: формування виписки можна виконати лише один раз, після формування зміст виписки не змінюється. Виписка формується у PDF форматі.

Також, зазначимо, що віднедавна було удосконалено механізм опрацювання відповідей від органів державної влади, в частині відображення на друкованих формах відомостей про взяття на облік отриманих раніше.

***

Читайте також: Новий ЄДР доопрацювали та оновили програмне забезпечення

Джерело: ДП "Національні інформаційні системи"

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • Е-кабінет доопрацьовано: що та для кого змінилося?
    Е-кабінет доопрацьовано в частині використання еталонних довідників при внесенні заявником відомостей про країну громадянства, країну за місцем реєстрації та реквізитів рахунків фізичних осіб – благодійників до е-заяв за формами F1308303 та F1308402
    Сьогодні 17:5021
  • Як оновити ЕЦП від ІДД ДПС: алгоритм дій
    Оновити ЕЦП можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного (повторного) формування сертифікатів за е-запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають чинні сертифікати
    04.06.202556
  • Як виправити помилки в полях заголовної частини ПН?
    Помилки у полях верхньої лівої частини ПН виправляються РК: у полі «Дата складання» зазначається дата виявлення помилки; у заголовній частині – дані із заголовної частини ПН; у розділі Б – зі знаком «-» (виводяться в «0») відповідні показники усіх рядків ПН
    03.06.202556
  • Як скасувати кваліфікований сертифікат ключа: поради ДПС
    Для скасування кваліфікованого сертифіката користувачу необхідно подати до представництва КНЕДП ДПС заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа
    02.06.202561
  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів: які наслідки для бізнесу?
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    30.05.2025502